Ik zoek een game wat wel redelijk gespeeld wordt op live, maar met voetuigen en dat je vriend of vriendin mee kan spelen over live, dus zoiets als Halo 3 Ik vindt van Halo 3 juist het leukste dat ik de buggy bestuur en een maat erop zit en iedereen afknalt. Zijn er meer van dit soort games? Bedankt
Frontlines fuel of war. Wordt nog redelijk gespeeld online. Er zijn nog genoeg 50man servers ( dedicated, dus geen lag )te vinden. Er zitten jeeps,tanks, heli's en jets in waar je met meerdere personen in kunt gaan zitten. Ik vind het iig een vermakelijke game, maarja dat is mijn mening.
Unreal Tournament III. Veel voertuigen. Met zijn 2-en op 1 Xbox over Live. Topspel! Unreal Tournament 3 (PC) Vehicle CTF Montage [yt]xMB8hGkR0M0[/yt] Je kunt niet in ieder voertuig met zijn 2-en, maar dat maakt (mij) niks uit. Die game is een verademing na al die serieuze en soms veel te tactische shooters. Old-skool fraggen.
Nee, inderdaad, maar zelfs al heb je het: De servers zijn down gegaan, dus je hebt er niks meer aan Met andere woorden: Het was een Multiplayer demo.