Gezocht: Installatie-cd Xbox wireless racing wheel (lenen ook goed)

Discussie in 'Gezocht' gestart door Rorschach1984, 15 okt 2010.

1. Rorschach1984

Rorschach1984 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

Ik heb een XBOX 360 wireless wheel gekocht (deze : http://xgame.vn/images/catalog/Product/Zoom_pro_16582.jpg)

Ik heb alleen geen installatie-cd die ik nodig heb om het apparaat te installeren. Heeft iemand deze nog liggen zodat ik deze over kan nemen of kan lenen? Als je me de cd stuurt kan ik het apparaat installeren waarna je de cd uiteraard terugkrijgt. Ik ben bereid hier een vergoeding van EUR. 10,- voor te betalen zodat je er zelf ook nog wat aan overhoudt :)

Ik hoor het graag!

Wim

wimracing@hotmail.com

2. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Op internet vond ik het volgende:

Weet niet of dat een alternatief voor je is?

3. Rorschach1984

Rorschach1984 Member

Leuk Bevonden:
    0

Thanks, ga ik naar kijken. Ik wil het stuur gebruiken voor Forza 3 en die cd heb ik uiteraard. De cd van het stuur zelf wordt niet meer geleverd, heb Xbox Support al gebeld maar het stuur is niet meer in productie dus aanverwanten als een cd ook niet meer.

Bedankt voor je tip!

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Als ik er zo over nadenk, werkte het bij mij. Ik had een half jaar geleden een tweedehands MS stuurtje gekocht zonder handleiding en CD, had hem gewoon aangesloten en Forza 2 gestart. Bij mij werkte toen alles.

Ben benieuwd of het bij jou ook werkt:)

5. Rorschach1984

Rorschach1984 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik sowieso laten weten, dit weekend ff testen :)

6. Rorschach1984

Rorschach1984 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt! In Forza 3 geplugd en werkt! 1 probleem, opschakelen en terugschakelen zitten omgekeerd?!?! Ofwel, linkerflipper is opschakelen en rechter flipper is terugschakelen....dit is dus andersom. In de settings bij de Controller in Forza 3 kan je meerdere layouts kiezen maar geen 1 waarbij de flippers werken zoals het hoort (dus links = terugschakelen, rechts = opschakelen).

Nog enig idee hoe ik dat oplos?
    Wederom thanks :)

7. Rorschach1984

Rorschach1984 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opgelost, kan slotje op.
    Bedankt voor de hulp!

Deel Deze Pagina