Zijn er nog xbw members die de club nog wel eens oppakken en een balletje slaan met Links ? Zo ja, wie hebben er interesse in een XSN tournooitje, of een mini seizoen op intermediate ?
Alleen op intermediate. Beginner hoeft van mij niet. Maar als je een toernooi op intermediate doet, stuur me een invite.
Stuur me maar een invite. Graag wel via het Fast stroke principe (anders ben je zo afhankelijk van anderen)
Uiteraard Gakkie,alleen je weet het he Ik doe mijn uiterste best alles tespelen wat ik moet spelen,maar zelfs dit kan soms niet genoeg zijn Lang niet gezien trouwens in Links eigenlijk. En Goa in Links? haha,eindelijk een game die ik makkelijk winnen ga hehehe Greetz Angelo
Ok, zie dat er redelijk wat animo is. Zal morgen een tournooitje gaan opzetten: Skillniveau: intermediate rest details volgen ... @angelo: Speel sinds een paar weken weer regelmatig 's avonds met wat Engelsen... (en heb ook de betaalde banen ge-dl-ed)
Iets later dan geplanned, maar alas 4 rondes over 4 weken tijd, dus gemiddeld slechts een ronde per week. Dat moet voor iedereen te doen zijn lijkt me Eerder klaar zijn kan natuurlijk ook. Game type is match-play, zodat je eventueel ook in je eentje een ronde kan doen! Je moet wel ff de gratis course O.M. Directors Cut downen. Invitations zijn verstuurd! _0/
Voor degenen die geen reply hebben gehad: http://www.xsnsports.com/Links/Group/?lgid=17078 pass: 5593440