Ik recruit niet echt voor een clan, maar ik zou graag eens met wat andere meiden MW2 of BFBC2 spelen. Misschien dat er dan een leuk groepje uitkomt en dan zien we wel verder. Dus, add me op xbl: Ninja Wanda, pm me, of als je volgespammed wilt worden met friend requests van jongens, reply dan hier. Groete
Ben ook een vrouw en heb ook MW2 gehad(verkocht)maar ga hem gauw weer kopen(heb er spijt van)voeg mij maar ook toe.
Heb je al ff geleden toegevoegt Natasja. Kom op zeg, er zijn toch wel een paar meiden hier in Nederland die dit spel ACTIEF spelen?
Misschien wel actief spelen (er schijnen er juist heel veel te zijn) maar waarschijnlijk geen bezoekers van dit forum
Damn, niks, noppes, nada, aantal reacties gehad van gamende vrouwen, zijn ze amper online of spelen ze Kung Fu Panda... Dilemma. Dus oproep voor de heren, als je een meisje in je lijst hebt die geregeld MW2 speelt, stuur dr ff door naar mij als ze een clan zoekt aub. http://femalems.forumclan.net/
Nou nee nog niet. En aangezien dit geen succes wordt ga ik dat denk ik ook niet doen. Ik geef het nog een paar weken en dan ga ik wel verder spelen met de jongens.