[XOne] gezocht: mensen met wanadoo premium + router en die al verbinding hebben

Discussie in 'Games' gestart door kaliet, 5 mrt 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hoi, mensen sluit deze thread niet, PLEASE, kijk, ik zoek mensen met wanadoo premium, daarnaast moeten ze een router hebben en geconnect hebben met xbox live, in ieder geval dat je die getalletjes kreeg als je je verbinding op je xbox gaat testen, nu is mijn vraag, welke router hebben jullie, ik hoor veel mensen met routers hier op het forum waar gezeik mee is, ik zoek dus iemand die die router neer had gelegd, kabel van het modem in de router, van de router naar de xbox, en meteen deed ie 't, geen poorten openzetten of wat dan ook, maar PLUG & PLAY!!!

ALVAST BEDANKT!!!

edit: niet zeggen zoekfunctie gebruiken!!! want die routers in een lijstje heb ik al gezien maar met de helft van die routers is gezeik en dus geen plug en play!!!!!!!

Laatst bewerkt: 5 mrt 2003
  2. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    isp: wanadoo broadband premium.
    router: linksys BEFSR41 v2.0

10 minuten knippen scheren ! ! !

Settings router op pppoe, login en password invoeren. Verder alles op automatisch. Resetten en alles werkte direct. Via splinter cell via de dashboard XBL enable-n en 4 groene balletjes.

succes m-X

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    thnx, welke winkel? en de prijs?

edit: dit was toch die router waarbij je zo moeilijk in het menu kon komen omdat je internet steeds verbinding wou maken ofzo?

Laatst bewerkt: 5 mrt 2003
  4. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik niet. Je moet je hoofdpc simpelweg niet meer zien als het medium waarvanuit de connectie wordt opgebouwd. Dus alle inbelverbindingen eruit. Alle LAN-settings eruit, de router neemt het over.

Daarnaast heb ik de router bij AS computers gekocht, daar was ie volgens tweakers.net de goedkoopste. (zie de pricewatch)

m-X

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    nog iemand anders die een router heeft gekocht en die het super doet en plug en play is??

6. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een US Robotics usr80010 router en wanadoo broadband premium. ik dacht dat ik een nieuwe router moest kopen voor XBL! maar to my surprise toen ik XBL! installeerde via splintercell en op connect klikte werkte alles. ik heb helemaal niks met de settings gedaan, en het voor de eerste keer instellen is ook super easy; je voert je wachtwoord, username, service name en uit een menutje kies je PPPOE (ofzoiets) dan heb je standaard verbinding. alle instellingen voor verschillende programma's kan je downloaden op www.usr.com. de router was ongeveer 100 euro, geen aansluit problemen (alleen wanadoo zelf dat weles uitvalt :mad: :mad: maar dat ligt aan wanadoo zelf)

7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ok, in ieder geval bedankt, bedankt voor de reacties alvast, nog meer mensen met tips??

Deel Deze Pagina