hey mensen, ik zoek een site waar ik alle kleurcodes voor het maken van een site nodig hebt. en nog andere informatie over site-making. kent iemand nog een handige site.
ik denk dat je me niet begrepen hebt. Ik zoek kleurcodes voor wanneer je een site maakt bv 000000 = zwart, maar ik ken ze niet allemaal en dat is nou wat ik zoek.
www.leejoo.nl daar heb je al dat soort dingen van java scripts tot tellers en scrollbars, die site is best handy
thx for the reacties, meer zijn welkom MetalMark, thx dat is al erg handig. @eastmaster heb ixquick geprobeerd ( hetzzelfde ), ik krijg allemaal loze sites.
je maakt toch geen 'instelsite' Als je een site wil maken moet je flash 5 downloaden. Deze trail versie is gratis te downloaden bij www.macromedia.com. Volgens mij is hij bij 'een bepaalde P2P' helemaal te downen, if you know what I mean
HTML Jongen, doe eens moeite man... misschien eens een keertje googlen?? of een andere zoekpagina?? www.ikkannietzelfzoekendusmaakikmaarweereentopicaan.dom
Je kan ook veel kleuren gewoon in black of darkred typen. Of dreamweaver (mx), krijg je kleuren en als je die invoegt komt code ervoor.