[XOne] Gezocht TEAMS FOR LINK HALO!!!!!

Discussie in 'Games' gestart door BladeII, 11 sep 2002.

  1. BladeII

    BladeII Wanted

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey wie heeft er nou 5 vrienden die ook de xbox kennen en een team willen vormen om het tegen ons op te nemen. Wij zoeken een team (+- 6 man) het enige wat je mee moet nemen is jezelf en 5 anderen. Tvs en xboxen hebben we zat. Dus laat ff een message achter als je denkt een team te hebben om tegen ons te spelen. P.S. wij zitten omg den bosch Maar wij kunnen uiteraard ook komen.
     
  2. BladeII

    BladeII Wanted

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan mij ook iemand vertellen hoe je fotos hierop zet kun je alvast zien hoe wij hier elke maandag zitten.8) :D :9
     
  3. Wolfsflames

    Wolfsflames Guest

    hey ik heb 3 vrienden die een beetje kunnen xboxen (die daar wat voor voelen) meschien zo dan? ik woon vlakbij den bosch meld me maar aan bij MSN. roelluvbabes@hotmail.com
     
  4. Xbox gamer

    Xbox gamer Guest

    ik heb 4 vrienden die een xbox + tv hebben en wij wonen vlak bij eindhoven stuur een mailtje naar xboxdome@hotmail.com
     
  5. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    meer niet :confused:}:]
     
  6. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Team van 6 beschikbaar! Willen wel met 16 spelen. Afstand geen probleem voor grote Halo battle!
     
  7. Wolfsflames

    Wolfsflames Guest

    Nee maar de rest geeft nix om gamen maar we kunnen toch eens 3 vs 3 doen ofzo?? ik woon in Den Dungen dus niet ver weg :D
     
  8. spider

    spider XGSX

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ook teams van 3 regelen..en dan tegen elkaar..
     
  9. BladeII

    BladeII Wanted

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja allemaal wel mooi maar het is pas mooi als je min 5tegen 5 kunt spelen we hebben het al vaker gedaan en dat gat perfect minder is niet echt lachen dus sorry maar toch echt met 5 6 man komen en de battle staat.

    Zeg jaw jij had zes man nou maandag kunnen we weer dus mail ff of de rest ook op maandag kan.
     
  10. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandag wordt lastig, werken allemaal. Misschien een keer in het weekend?
     
  11. OsIrIS

    OsIrIS Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen ook wel 5 regelen..
     
  12. BladeII

    BladeII Wanted

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou kom op min 5 man en zeg wanneer je kan met zijn allen dan kunne we een keer afspreken.
    Hey jaw wekend ook prima zeg maar wanneer?
     
  13. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal vanavond ff overleggen met maten. Gaan voor het eerst weer eens stappen na 8 weken Halo!
     
  14. BladeII

    BladeII Wanted

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou jaw laat maar weten komt goed.
     
  15. party_animal

    party_animal Musicman

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit met een clan dus dat valt mss wel te regelen, en achtereen houden wij een lan zodus.
     
  16. BladeII

    BladeII Wanted

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil datums weten en tijden jongens dus overleg fff en zet er meteen een datum en yijd bij wanneer je kunt wij kunne op alle dagen behalve dinsdags donderdags. verder is alles goed.
     

Deel Deze Pagina