Zoals in de titel te zien is heb ik alleen een paar apen (collega's) op mijn xbox-live! Toch lijkt het me leuk om met nederlanders af en toe een potje Gears of War 2 (binnenkort ook: GTA 4, CoD 4 / 5 e.d.) te spelen! Of even mijn gezin af te slachten in fable! Daarom ben ik drastisch op zoek naar een paar vriend loze xboxers die af en toe een potje willen gamen :> Gaarne toevoegen via live heihaei! Eeuwige roem van mijn kant. \o/
Hoi, Ik ben op zoek naar mensen die GoW2, en dan vooral horde, willen spelen. Als je interesse hebt voeg me dan toe. Mijn naam is SultmasterR
Ik ben er ook wel voor om met een groepje Nederlanders lol te hebben en te ownen ik heb cod4, halo3, Gears of War, bad company voeg me maar toe: Venom NL
Denk dat je geen beter gezelschap kan vinden op XbL dan dat van mij.. Want ik ben vrij leuk, als ik Mark 3 jaar terug mocht geloven Maar dat kost wel 300,- (Xbox, Live & GoW2)
add me aswell =D GT: nookeih Momenteel niet veel online ivm tentamens en portfolio's -_-' Maar binnen een weekje kant en klaar om te gamen!
Mensen die willen gamen, ben ik altijd in geinteresseert. Heb zelf Cod 5 , RE5, GOW 2, en Fable 2 Syn3rgi is the name
Ik ben ook vaak wel beschikbaar om wat leuks te doen Speel vooral COD5, BF:BC, FIFA 09. Gamertag : Jorrit010