1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ghost of Tsushima

Discussie in 'Games' gestart door tim91, 12 jun 2018.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    De game is zeer zeker mooi, maar toch wel onrealistic ogend for some reason. Te veel onnatuurlijk contrast qua kleurgebruik. Maargoed dat is natuurlijk ook wel het expliciete sfeertje wat ze willen neerzetten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Zit er eigenlijk een beetje afwisseling in de omgevingen? Dus qua klimaat en vegetatie, maar ook vwb design van de dorpjes en plekken waar je tegenstanders bestrijdt?

    Iemand iets van meegekregen in de reviews? Of @NLegendkiller?
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Yi-Long vindt dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Oftewel niet serieus te nemen, Skyrim een perfecte score? Hou toch op 8)
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Anders rete vette RPG... gemod.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nooit gespeeld maar gezien ik @Yellow 13 zijn mening altijd super serieus neem had ik verwacht dat Skyrim het beste spel ooit is :+

    Maar wat je er ook van vindt, het feit dat het blijkbaar de derde game ooit is zegt natuurlijk wel wat
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Nintendogs kreeg ook een perfecte score. Zegt genoeg. :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Tsja Japans magazine, eerste decent open world Japans thema game, en iedereen Bij Famitsu zit daar met een dikke dollo in hun handen.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Echt nie
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Zeker maar de vanille game is absoluut geen 10 waardig door de aantal bugs en onhandige mechanieken dus vandaar dat ik het niet heel serieus neem :+
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je weet toch wat ze zeggen over Aziaten en hun dollo???
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat zal een creatieve keus zijn geweest, en een die ik toejuich. Ik wil helemaal niet dat iedere game 'realistisch' oogt. Ten eerste zal dat snel vervelen en ook snel ingehaald worden door nieuwere releases, maar een goede originele art-style maakt gewoon veel meer (en langer) indruk.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Uiteindelijk gaat het ook om afwisseling. Hoe mooi ik Red Dead Redemption 2 ook vind, niet iedere game hoeft die grafische stijl te gebruiken. :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Lui doden en vervolgens surfen ze half door de grond een aantal quests later. Seen it all. :+
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Eens, en RDR2 is absoluut een van de mooiste games deze generatie, en dus ooit. Komt ook door de geweldige details en de uitgebreide flora en fauna, en ook de interactie tussen die beesten en de natuur.

    Als Ghost dat niveau zou halen zou ook niemand klagen denk ik.

    Ik denk wel dat als we over 5 jaar kijken naar beide games, zoals ze NU zijn (dus even los van upgrades die next-gen hardware wellicht zou brengen naar deze games), dat een game als Ghost dan nog steeds indruk zou maken, terwijl we bij een RDR2 dan vooral zien hoe ver we inmiddels weer zijn gevorderd wat betreft levensechte werelden.

    Beetje wat je ook ziet met oudere GTA games, en Red Dead 1. Toen die uitkwamen iedereen dik onder de indruk, en na 4-5 jaar ziet het er allemaal oud en 'clunky' out.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    De afwisseling komt naar mijn mening meer door het kleurgebruik, de weerseffecten en de dagdelen. Een veld vol bloesem kan verschillende kleuren bevatten en ziet er tijdens een storm in de nacht anders uit dan overdag terwijl de zon schijnt, wel blijft het een veld vol bloesem dat je veelvuldig tegen komt. Verder kom je o.a. stranden en gebergten tegen die wel wat op elkaar lijken. Voor mij persoonlijk is dat overigens geen kritiek omdat het er echt prachtig uit ziet. Wat dat betreft ben ik kritischer op de dorpjes waar je naar refereert. Deze hebben vrijwel allemaal een zelfde opzet met identieke huisjes. Maar dat zal ongetwijfeld bij de tijdsperiode passen en in die zin kan je het de ontwikkelaar moeilijk kwalijk nemen.

    Betreffende het vechten tegen de vijanden; deze kom je in de game overal tegen. Dus zowel op de wegen, in kampen als op speciale plekken. Deze laatste maken het meeste indruk omdat het veelal gaat op één-tegen-één gevechten in bijvoorbeeld een veld vol bloesem waar ik eerder naar refereerde. Dit levert echt een prachtig plaatje op. Het vechten op de wegen en in de kampen is dan weer wat minder indrukwekkend en vooral een herhalingsoefening als je kijkt naar de afwisseling. Verwar dit echter niet als een herhalingsoefening in het vechten, hier zit namelijk wel wat meer diepgang in.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Thanks. Klinkt goed. Ga m vrijdag toch maar halen :whistle:
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    wat is je psn geilerd
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Lol dat bj emoji ofzo? Dacht inconspicuous whistling
     

Deel Deze Pagina