1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ghost of Tsushima

Discussie in 'Games' gestart door tim91, 12 jun 2018.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Wat een rare reactie voor een oprechte vraag. Zie je hier meerdere reviews posten zonder eigen mening over de inhoud of reacties van anderen, vandaar mijn vraag of iemand ze überhaupt wel kijkt. Ben zelf juist iemand die meer waarde hecht aan de mening van een forumgebruiker dan van een YouTuber en volg dan ook geen enkel kanaal, op Digital Foundry na die een duidelijk andere insteek hebben.

    Maar blijf ze vooral posten hoor, dat is immers jouw zaak.
     
    Servantes en Reckuuza vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Deze reactie vind ik oprecht, jouw vorige met het lachebekje niet.

    Over jouw vraag: ik zie een forum als een combinatie van allerlei soorten reacties. Discussie en media. In depth en oppervlakkig. Ik heb in het verleden hier de fout gemaakt teveel aan te sturen op meer diepe inhoud, maar daar heb ik later spijt van gekregen. Uiteindelijk is iedereen zo vrij dit voor zichzelf te bepalen, binnen de bandbreedte van de forumregels in ieder geval. En dat lukt ook redelijk goed hier; ik zie althans een combinatie van discussies en media, die soms ook weer tot game discussies leiden. Wanneer een filmpje tot geen enkele reactie leidt, is het simpelweg opvulling tot het moment de discussie wel oppikt (of niet natuurlijk). Is mijn reactie zo duidelijker?
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2020
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik durf niks meer te zeggen
     
    RaVe^ en Fiasco vinden dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wees niet zo streng voor jezelf. Je hebt de laatste tijd veel bijgedragen o.a. in de AC topics.
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Je bent wel een beetje een heftig persoon Zifnap. Je pakt alles hier redelijk zwaar op. De laatste tijd zie ik je veel vrolijker reageren en dat moet je vooral blijven doen. Iedereen geniet van al je bijdragen hier. Maar zo serieus reageren op NLegendkiller is een beetje aan de heftige kant. Nergens voor nodig. Gewoon cool and collected blijven ;)
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  6. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je hecht echt teveel waarde aan een smilie. Maar dat terzijde.

    Betreffende je reactie; al post je er tien in een topic, ik scroll er gewoon voorbij omdat het mij persoonlijk niets doet. Omdat er niemand op reageerde vroeg ik me af of ik hier de enige in was. Niets meer, niets minder. No hard feelings!
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oh, ik begrijp heel goed dat sommige mensen voorbij scrollen aan de reviews. Maar dat doen ze ook bij sommige tekstuele reacties. Ik ga er niet vanuit dat ik uniek ben op dat punt: soms lees ik een pagina wel uitgebreid en soms kijk ik alleen de trailers of (YT) reviews. Dat was ook mijn punt. Sommige members (ook lurkers) kijken liever, anderen lezen liever. We cateren hier allemaal op onze eigen manier, zelfs aan degene die niet direct in het topic reageren.

    EDIT: Maar dat terzijde, als dit een dingetje is onder members hier ("waarom staan steeds topics vol met video reviews, daar kijkt toch niemand naar?"), dan mag je van mij best een poll starten. Als er consensus is op dat punt sluit ik mij heus wel aan bij de groep. Uiteindelijk moeten we het hier samen met elkaar doen.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2020
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    zifnap = yellow confirmed
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Neh, dat was een grapje. Ik ben het, Dulle.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    We zijn al genoeg offtopic gegaan denk ik zo. Als jij het leuk vind om videoreviews te posten moet je het vooral blijven doen. Zoals gezegd scroll ik er gewoon voorbij, wellicht dat een ander het wel leuk vind om ze te kijken. Daar hoef ik geen poll voor te starten.

    Denk dat we het hiermee wel kunnen laten rusten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Omdat het er nu toch over gaat: Ik kan de videoposts erg waarderen! Ik kijk ze heus niet allemaal maar ze zijn wat mij betreft het posten waard.

    Ok doei
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Helemaal met je eens. Kan honderd keer mensen niet boeien, maar er zijn er nu al zeker twee die het wel boeit, ongeacht of ze ze allemaal kijken of niet. Gewoon blijven posten inderdaad.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik kijk ze vaak niet als ik het spel al ken, maar soms wist je niet dst een spel al uitkwam.of ken je het nog niet. Dan kijk ik vaak jiet de hele review maar wel paar stukjes gameplay om een beeld te krijgen. Is toch makkelijker dan zelf op Youtube weer gaan zoeken.
    En als je het niet wilt kijken is het ook niet veel moeite eromheen te lezen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nu maar weer ontopic.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Na The Last of Us deze game opgestart en dan merk je wel dat er dingen in TLOU ook wel erg sterk zijn. Moet echt even terugschakelen, waar je bij TLOU volle bak in de immersie blijft schakel je hier veel tussen zwarte schermen, Looten doe je hier niet met een echte animatie, bewegingen en animaties zijn ook een stuk minder en ik sluip op het begin langs mensen waarbij mijn eerste indruk van de AI niet best is. Gaat misschien nog goed komen :)

    Combat lijkt wel dik in orde. Komt verder bij dat verhalen van games als AC ik ook nooit volg want kan me gewoon echt niet boeien, lijkt hier het zelfde geval te zijn. Zit hem denk ik in een stukje inleving wat ik lastig vind. Afijn, ga me er wel mee vermaken denk ik als het niet te repetitief wordt. Maar na de beleving van TLOU voelt dit echt weer als een game.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ennn Platinum. Now what? Dit was het wel een beetje voor de PS4 toch?
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Days Gone.
     

Deel Deze Pagina