Ghost Recon 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door marco27, 6 jun 2004.

1. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je dit op moet lossen ??

Ghost Recon 1 - de missie waarin je op Elite in je eentje de missie met het pow kamp moet doen.

Ik loop die eerste wachttoren in...maar zodra ik daar ben en het kamp inkijk vanuit de toren, of verder het kamp in loop krijg ik geen kans om dichterbij te komen of ook maar iets te doen omdat mijn krijgsgevangene, die ik moet bevrijden wordt doodgeschoten (ook als ik alleen maar in de eerste toren blijf staan). Ik heb de eerste 3 of 4 bewakers in de 1e ring van het kamp die vlak achter de eerste toren staan doodgeschoten.

Ik krijg geen kans om de bewakers in zeg maar de 2e ring dood te schieten. (ik meen me te herinneren van de gewone missie dat je daarvoor door het 2e hek moet schieten of vanuit de toren van de 2e ring moet schieten. Ik niet op tijd als ik als een wilde van de eerste toren naar de 2e toren ren, maar ik kom ook niet op tijd als ik voorzichtig door de 1e ring kruip.

Weet iemand hoe ik in de 2e toren kom voordat mijn gevangene wordt doodgeschoten of hoe ik het schieten uit kan stellen (het is een beetje frustrerend omdat ze niet op mij schieten en ik er dus niets aan kan doen)

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Poeh.. Tijd geleden alweer. Je kunt natuurlijk van verschillende kanten aanvallen, maar daar was je zelf ook al opgekomen...

3. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee....dit is de missie waarin je in je eentje ben in elite.....missie nr. 38

Ik kan dus niet van meerdere kanten aanvallen....ik kan niet van de 1e naar de 2e toren, of bij het 2e hek komen (of er zelfs niet in de buurt komen) zonder dat mijn gevangenen doodgeschoten worden.

Zoals gezegd heb ik de eerste groep bewakers in de 1e ring doodgeschoten...ook als ik de 2e groep doodschiet die binnenin de 1e ring loopt helpt dit niet omdat ze in de 2e ring beginnen te schieten.

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Dan heb ik geen idee hoe je dit moet oplossen, sorry..

5. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, het is me gelukt......kan op slot

Deel Deze Pagina