Wil ik net een lekker potje ghost recon 2 spelen, gaat m'n xbox automatisch een update downloaden. Nooit weg, zo'n update denk ik dan. Deze update zorgt er echter voor dat ik de introfilmpjes niet meer weg kan klikken, wat hoogst irritant is! zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem?!
Nee, ik heb dat probleem niet, maar ik denk dat je deze vraag beter in het 'Ghost Recon 2' kan plaatsen. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=57968 mzzl
dat niet alleen, na het downloaden van de downloadable content kan ik de intro's wel weer wegklikken. Te vroeg geroepen case closed! (edit: als ik weet hoe dat moet.. lang geen draadje begonnen.. Dus lieve mods, bij voorbaat dank)
denk je aaa top eindelijk een content vor gr2 zijn het totaal geen nieuwe maps, maar varianten van bestaande maps. De wapens zijn wel nieuw en dus top. Maar goed beter iets dan niets. En als het totaal nieuwe maps waren geweest zouden ze denk ook niet gratis zijn geweest. Game on mofo's
heey ik heb geen live maar als ik bij een vriend zit met live dan word je er helemaal gek van als je een game speelt voor het eerst bijvoorbeeld moet je heel lang wachten en als je dan een andere game speeld moet hij soms alweer uploaden maarja als je dan die levels speelt word je weer blij