1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon Advance Warfighter 2 - Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 23 apr 2007.

  1. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zijn leuke maps. Gisteravond lekker bezig geweest en er zijn inderdaad achievements te halen. Alleen een beetje vreemd dat de punten niet worden opgeteld noch bij Graw 2 noch bij je totale Gamescore... :mad:
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :/ weird zou t net zon bug zijn als bij de DLC van the godfather?
     
  3. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat is wel vreemd ja.

    Wat houden deze twee achievements overigens in?

    Hawk's eye (Quick mission) - 30 Points
    Finish a mission with all your intels acquired while out of combat.

    Predator (Quick mission) - 30 Points
    Finish a mission with all fights engaged by you.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de eerste is dat jij alle vijanden moet spotten ipv zij jou dacht ik. de 2e is dat jij steeds degene moet zijn die begint met schieten
     
  5. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik bijv. met die UAV de hele map ga verkennen en alle vijanden detect?
    En die tweede: is dat per individu? Of per groepje mannetjes?
     
  6. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook met The Godfather. Ik wacht wel met kopen tot het gefixt is.
     
  7. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is is alles weer gefixt en tellen ze weer op bij je score. Maar degene die punten missen zullen hun account moeten recoveren om de achievements te verwijderen en het weer mogelijk te maken om de punten te halen. Ik had nog geen achievements gehaald dus ik heb er gelukkig dit keer geen last van gehad maar ik vind het wel slecht want zover ik weet is dit al de derde keer dat DLC achievements niet werken. Binnenkort maar weer eens lekker coopen!\o/
     
  8. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    @Terminator: The Godfather, GRAW 2 en ...?

    Gelukkig heeft Ubi Soft dat bug snel gefixt (hoop ik), kunnen we binnenkort co-op spelen.
     
  9. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gelezen dat Gears of War er ook last van gehad heeft maar ik zou dit zelf niet kunnen bevestigen aangezien ik die DLC niet meteen heb gedownload. Het is trouwens een probleem dat Xbox moet fixen en niet Ubisoft aangezien de achievements gewoon nog niet goed waren opgenomen in de online database.
     
  10. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    die content download met die 8 nieuwe wapens voor de singleplayer, hoe kan ik die in het spel krijgen? Ik deed een quick mission, maar er zaten geen nieuwe wapens bij, of doe ik het helemaal fout.

    Heeft iemand het antwoord
     
  11. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0

    Je had 't goed. Het is de bedoeling dat je al je intel vergaard voordat het gevecht begint. Dus al die mannetjes/voertuigen op de intelmap krijgen en dan aanvallen. Het staat ook onder het kopje : Recon. :)
     
  12. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Sinds gisteren heb ik dit spel en ik ben echt verrast..... door het grote aantal kleine technische foutjes, die voor mij dit team-steath-tactics spel aanzienlijk bederven, aangezien dit kritiek punten zijn die inhakken op de belangrijkste funderings elementen van dit spel
    Punten van kritiek die me zo te binnen schieten:
    Stealt:
    - het cover syteem werkt soms wel, meestal niet. Soms zag een vijand mij terwijl ik gewoon muistil achter een muurtje ofzo zit. Het is een paar keer voor gekomen dat ik in ''wall-mode'' niet tot het eind van het muurtje kon lopen, maar gewoon een meter in het voor een eind al de animatie kreeg, van dat ie ''om het hoekje wil kijken''. Ik wilde een keer een granaat gooien, kijk om het hoekje, kzie dat mijn aiming point aangeeft dat ik kan gooien, gooit die kerel de granaat tegen de muur aan waar ik achter sta. BOEM - dood.
    Tactics
    -De hud-display is maar vaag. Meestal als ik richt op een tegenstander, word ie gemarkt door een rood ruitje maar soms ook weer niet, ook niet als die tegestander dichterbij en minder verdekt op staat gesteld, dan de tegenstander die wel gemarkt word. Aangeven waar je wilt dat jouw team na toe moet gaan werkt ook niet altijd lekker. Bij lange na niet zo nauwkeurig als bijvoorbeeld R6-Vegas. Soms als ik mik op een punt achter een muurtje, komen er markers bij het muurtje wat daarvoor of daar achter zit.
    Stealt
    -En wat ik al helemaal niet snap, is de AI van je team. In de recensie werd gezegd dat ze nu veel slimmer waren, maar ik erger mezelf kapot aan die irritante domme AI. Het is al een paar voorgekomen dat ik tijd en moeite stak in een stealht benadering, door al pronend door een gedeelte te kruipen en dan toch van uit het niets onder vijandelijk vuur te komen, alleen omdat 1 of 2 mannekes doodleuk in een deuropening staan en daar dom blijven koekeloeren, in plaats van dat ze ook gaan pronen. Sorry hoor
    maar lang, láng geleden was er een team-stealth-tactics spelletje op de PS2 genaamd Socom waarin deze teamgenoten netjes direct op de grond gingen liggen als jij dat ook deed. Dat ze hiervoor in G.R.A.W. 2 op de 360 te dom zijn is mij een groot raadsel

    En heb ik het nog niet eens over het constante gezanik van die lui (vooral in het 2 e level waar er 2 mexicanen meerennen die met een tenenkrommend slechte voice acting van alles en nog wat aan het brabbellen zijn). Af en toe voelt dit spel meer een spel waar het de bedoeling is om een stelletje blerende kleuters van punt A naar punt B te brengen. Soms ben je beter af als je in het begin van een level die mennekkes maar na een hoekie stuurt en de rest van het level zelf maar weer doet. Want dan valt het tenminste ook niet op dat dr geen collission detection tussen je mannen is, zodat je niet telkens word geconfronteerd met het beeld wanneer jij en 1 van je mannen samen 1 rare mutant worden. Sure , het is een oplossing om er voor te zorgen dat ze jou niet in de weg kunnen lopen, maar het is wel de easy way, de meest luie oplossing die ze ( de spelontwikkelaars) hebben bedacht. En wat is er zo fantastisch aan de grahpics ? Natuurlijk is het wel zo dat het grote open ruimtes zijn, en dat dat enorm veel rekenwerk van je console vraagt om dat , met alle aktie redelijk vloeiend op je scherm te toveren. Maar als je alles van dichtbij gaat bekijken, bijvoorbeeld muurtjes of auto's waar je achter schuilt dan vind ik de tevtures opvallend grof. Ook als je sniped lijken de tegenstanders uit een PS2 spel te zijn weg gerend...
    Ach .. en zo zal er vast nog wel meer zijn maar ik heb geen zin om de hele middag hier over door te gaan...
    Leuk spelletje hoor, maar door de eerder genoemde minpunten die de belangrijkste aspecten waar het spel uitbestaat zo aantasten voor mij een behoorlijke telleurstelling, zeker na alle superlatieven van de meeste recencies.
     
  13. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat jij noemt heb ik ook ervaren. Alleen kan ik niet zeggen dat ik me er echt aan gestoord heb en ik heb de game nu al meerdere malen uitgespeeld. Het totaalpakket dat de game biedt is gewoon goed. Er zitten inderdaad foutjes, slordigheidjes in, maar daar staat ook een groot scala aan pluspunten tegenover wat andere games niet bieden. Het spel/genre moet je een beetje liggen. Als je de game eenmaal onder de knie hebt (dan doel ik op squad command,gebruik van cover, granaten, rookgranaten, verschillende wapens enz.) ben je echt heer en meester op elke moeilijkheidsgraad.
    Online is de game ook super. Maar nogmaals: de trage en taktische gameplay moet je wel liggen.

    En de vergelijking met Socom heb ik ook al eens gemaakt. In socom is het mogelijk om naast rennen en knallen ook gebruik te maken van stealth: het grote gemis in GRAW 2. Hoe gaaf is het om alles en iedereen uit te schakelen met silenced wapens, mes etc. om vervolgens over te schakelen op run en gun! Socom is gewoon super. Jammer dat ik toentertijd voor geen meter met een controller kon spelen.
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    die gratis nieuwe wapens, is dat ook voor singleplayer missies? Heb gister de game maar weer eens uit de kast gehaald om de singleplayer missie op Hard uit te spelen. Spel blijft ubergaaf. Hoop dat er snel een Advance Warfigter 3 komt.
     
  15. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zit ik ook al op te wachten op 3 online doe ik niet aan ineens zie je daar alleen je gun.
     
  16. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je? Als first-person? Je kan het instellen op first en third...
     
  17. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij stond dat het alleen voor de SP was.....

     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan merken dat er weinig animo meer is voor dit spel.....

    Is het niemand opgevallen dat de maximale gamescore voor Graw 2 nu op 1250 punten staat en er nu 8 nieuwe achievements zijn bij gekomen?


    Kan alleen niets vinden over nieuwe DLC
     
  19. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het nog enigszins regelmatig; voornamelijk om mijn vriendjes te helpen met wat achievements. Dus als je me nodig hebt, stuur maar een friend request.

    Ow, DLC is terug te vinden op http://www.xboxic.com/news/4283 en
     
  20. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdagavond kunnen we wel wat hulp gebruiken voor de Kicking Oldskool achievement.

     

Deel Deze Pagina