1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon Advance Warfighter 2 - Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 23 apr 2007.

  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was bekend en voegt 125 punten toe aan de 1000 die er eerst maximaal was te verdienen.

    Nu zijn er nog eens 125 punten extra te verdienen met mappen zoals Ghosttown , deze zit niet in de DLC.
     
  2. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel helpen. Ik speel 't nog wel eens, maar niet zo gek veel meer. Met wat NL'ers wil ik altijd wel spelen :).
     
  3. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect. Je moet alleen die DLC van 800 MS points ff binnenhalen
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zal ik even doen dan. Ik moet overigens ook nog oude co-op missie's halen. Dus als iemand daar ooit nog zin in heeft :).
    Ik heb ontdekt dat ik vrij goede games kan opzetten (als host dus) qua verbinding. Maar er zijn vast meer mensen die dat kunnen ;D
     
  5. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, ik denk volgende week regelmatig online te zijn. Voeg me maar toe. Weet even niet meer welke DLC ik heb maar de laatste in ieder geval niet...

    Ben in voor alles; zelfs het ouderwets grinden van bepaalde achievements (zoals de bommen leggen/defusen) etc...
     
  6. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal jullie beide toevoegen en dan hebben we het er woensdag wel ff over wie er gaat hosten.
     
  7. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag wordt er dus gespeeld? De co-op pack moet inmiddels binnen zijn hier :)

    Vanavond nog even wat team elimination gedaan. Het blijft toch super game. We speelden alleen maar maps uit een eerste download pack. Allemaal maps in bossen en sneeuw. Dan komt dit spel echt het best tot z'n recht. Het deed me direct weer denken aan die goede oude tijd met GR1 op de pc :).
     
  8. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor dubbelpost, maar nieuwe maps zijn uit. We krijgen het nog druk morgen ;)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    erg netjes hoe deze game langdurig ondersteunt wordt met echt goede DLC, daar kunnen veel uitgevers een voorbeeld aan nemen wat mij betreft :)
     
  10. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! Beetje nostalgie ook nog met die schitterende 'oude' maps in een nieuw jasje.
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Maar 400 punten die nieuwe pack, goede deal!
     
  12. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan hebben we het zeker druk vanavond. :lol:

    Mochten er gamers zijn die willen co-open vanavond, voeg me toe en dan krijg je rond 19.30 een invite en dan spelen we wat nieuwe maps
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Grmbl! Ik heb nog zoveel games liggen en wil deze game ook onderhand weer eens oppakken! Eerst COD4 uitspelen op veteran, dan heb ik nog GRAW 1 liggen ook.....En dan nog GoW en GRAW 2 en GH3....en het restje.

    Ik had echt moeten wachten met de aanschaf van sommige titels :eek:
     
  14. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren avond meteen gedownload :) Vanavond ff de co-op missies spelen. GRAW 2 blijft een vet spel.
     
  15. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan mij iemand zeggen ofdat er dmv. de laatste patch update de MP ellende nu opgelost is...??

    Ik doel dan op het feit dat als we met onze clan een private match organiseren mensen of om de haverklap uit de lobby of van de server worden gemikt......of dat mensen niet in de lobby kunnen daar ze het content niet zouden hebben alhoewel ze alles gedownload hebben en verder aan alle eisen voldoen om dit te spelen (denk aan onder je identity je DLC aan hebben staan...Nowhere map downloaden...etc.).

    B.v.d.

    @ DaveM....heb btw gisterenavond ook de DLC aangeschaft...weet alleen niet of ik vanaaf zin en tijd heb gezien AoT.... ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  16. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, als je GRAW 2 speelt heb je geen zin meer om GRAW 1 te spelen. Alle rough edges zijn in deel 2 weg en het speeld veel lekkerder (+ prachtige graphics).

    @Prime_NL. De multiplayer werkt prima. Zo nu en dan kan je een room niet joinen wegens 'not enough openings' maar voor de rest gaat het bijna altijd goed.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rezne.

    Ik heb GRAW2 online gespeeld en speel GRAW 1 alleen voor de SP zolang en om nog wat Achievements te halen :D

    Daarna verkoop of ruil ik hem weer en ga me richten op GRAW 2. Maar omdat die SP zo kort was wilde ik de Ghost Recon SP beleven in GRAW 1 :)
     
  18. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    AAH, die nieuwe maps zijn echt een pain in the ass. We hebben vanavond met een man op 5 geprobeerd een co-op missie te halen, maar damn die was best pittig.
    Overal bomen, bladeren etc dus slecht zicht, mannetjes komen van alle kanten, een dude die je moet beschermen en niet echt mee werkt :9. Erg tof weer, maar wel pittig :D
     
  19. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, was erg chaotisch in het begin. Maar na een tijdje was het wel duidelijk wat de beste strategie was om deze map aan te pakken. Alleen die domme VIP verpeste het steeds door als een kip zonder kop rond te gaan rennen. =(
     
  20. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het viel ff zwaar tegen maar wel weer een leuke uitdaging :lol:

    De vorige versie nieuwe maps had je er een aantal tussen die binnen 5 minuten klaar waren.

    ff to the point, wanneer gaan we voor de herkansing??
     

Deel Deze Pagina