Ghost Recon - Advanced Warfighter

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Furo, 12 feb 2006.

1. Furo

Furo MustelaPutoriusFuro

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje... GR-AW gaat uitkomen voor zowel de Xbox als de Xbox 360, in hoeverre zou het mogelijk zijn om via Live tegen elkaar te spelen als de ene speler op een 360 zit en de andere op een gewone Xbox?
    Met Halo2 en ieder ander spel wat oorspronkelijk alleen voor de zwarte Xbox is gemaakt blijkt dat geen probleem te zijn, iets wat ook wel logisch is natuurlijk. Voor Call of Duty 2 is er dan weer echt onderscheid gemaakt (COD2 en Big Red One) en zijn het 2 verschillende games, gaat dit voor de nieuwe Ghost Recon ook op? Of... kan Red Storm/Ubisoft 1 game afleveren waarbij alleen de graphics voor de 360 stukken beter dan voor de Xbox en kan er op verschillende consoles toch via Live tegen elkaar gespeeld worden.

Iemand hier een ideetje over?

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het lijkt me stug, ik zou er iig niet blij mee zijn. Ik wil met mijn Xbox360 niet alleen verbeterde graphics maar ook betere AI e.d.. Wanneer GRAW op de Xbox precies hetzelfde spel zou zijn (m.u.v. de graphics dan) zou dat geen goede zaak zijn. De extra kracht van de 360 zou ook gebruikt moeten worden voor de AI en gameplay.

3. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox versie en de 360 versie kunnen niet tegen elkaar op Live.

4. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies ..... waarschijnlijk worden het verschillende games:cool: .. Maar dat is ook meer dan logish !! of vind jij van niet

Deel Deze Pagina