Weet iemand iets meer over de Ghost Recon campaign disk?? als je de normale ghost recon hebt kan je deze nieuwe dan downloaden of moet je hem echt kopen en wat voegt het toe aan de GR die ik nu al heb, ik heb al op de website van GR gekeken maar ik wordt er niet veel wijzer van. p.s. als ik deze thread niet op de juiste plaats heb gepost willen jullie mods of adm. hem dan verplaatsen en niet sluiten thanks
Ghost Recon heeft geen Content-Download-Functie (check de achterkant van het doosje), dus je zal het spelletje moeten kopen. De Campaign disc heeft deze functie daarentegen wel, dus naast nieuwe multi-player maps, wapens en speelmodi (welke standaard op de Campaign Disc staan) zal je in de toekomst ook nieuwe maps etc. kunnen downloaden. De disc voegt dus wel degelijk iets toe aan het origineel.
Ik zit te smachten om nieuwe missies. Ik kan de oude nu wel dromen. Wel jammer dat Desert Siege niet uit gaat komen voor Xbox. Op xbox.com staat nu een chat transcript met de developers voor de nieuwsgierigen. - Locke
op de voorkant van m'n doosje staat wel BONUS: Multiplayer maps of Desert Siege dus die mappen heb ik wel van Desert Siege
Ja, maar ik bedoel de missies van Desert Siege. Er zitten inderdaad een paar multiplayermapsvan DS in GR. - Locke
Kun je bij die campaign disc eigenlijk wel je wapen ZIEN? want dat vind ik het slechtste aan GR, dat dat dus niet kan.
Err.. Ik trek dit net van Ghost Recon Zie ik nu iets over ut hoofd of komt er toch echt een stand alone campaign disk ??
Ja, het is stand alone. Nee, je kan je wapen nog steeds niet zien. Daarvoor moet je wachten op Raven Shield. _ Locke