IK ben nu al een tijdje met ghost recon aan de gang, ik ben in level 14 in campaign (veteran) en ik heb in totaal 15 tasks van de 50 volbracht. - Zijn er mensen die alle tasks al hebben volbracht? Ik heb bijvoorbeeld red square firefight (elite) met één sniper geprobeerd en binnen een paar tellen ben ik dood. Is dit wel te doen? - Is de spelmode "defend" leuk? om die te unlocken moet je door een hel, mij is het nog niet gelukt, jou wel? En als je een campaign uitspeeld en een map unlocked, is defend dan al geopend?
nee ik heb het nog nie gehaald, ben nu bezig met campaign op elite...das zoooo leuk. in 1 schot dood blijft gewoon spannend, maar daar ging het nie om. nee heb nog geen defend etc. gehaald....
Ikke wel Ik heb firefight wel gehaald in mn 1tje. Bijna alle levels. Op niveau elite natuurlijk Die in et moeras is wel heeeeel lastig die heb ik nog niet gehaald. Als iemand die wel heeft gehaald......U Rule! Weet iemand hoe de multiplayer met Xbox Live eruit gaat zien? Want de multiplayer splitscreen tege elkaar is niet echt fun. Begint steeds op dezelfde plaats. Dan krijg je campers
Re: Ikke wel vaak worden in channels de campers eruit geflikkerd hoor... want dat is vaak verboden.... gelukkig maar
nog heeeeel erg laag, ik speel vaak ff een quick mission uit en dan kap ik er weer mee.of speel ff met een maatje adversial of co-op en dan houdt het op.... maar 1 ding weet ik wel... GHOST RECON RULEZ
GR live ziet eruit als link play, alleen kun je maar in je eentje spelen. Dus als je een maat over de vloer hebt, ben je nog steeds aangewezen op co-op. (Volgens een review op gamespot)
ALs je over een systemlink (of xboxs live) speelt, dan heb je veel meer opties zoals hamburger hill en last man standing. Maar zijn die modes ook leuk om te spelen of vallen ze tegen? Ik heb ze nog nooit kunnen testen, dus ik weet het niet.
Ja hierzo! Ik heb 50/50, dus ik ben generaal (serieus) Wat je bijvoorbeeld in Red Square moet doen, wat overigens wel matig is is; je rent naar het eind van de straat aan je linkerkant. Je gaat achter dat muurtje zitten, knalt een ventje om de hoek dood met als gevolg dat iedereen dat hoort en ze komen van verre op je af. Als ze het hoekje omlopen knal je ze af Defend is niet zo leuk (wel met meerdere spelers overigens), wel de multiplayer maps die je erbij kan winnen door de game uit te spelen. Vooral de map die je krijgt als je de game op recruit uitspeelt is leuk. Dat hoeft dus niet moeilijk te zijn. Maar ik heb nog een vraag want ik heb nu wel al die cheats (van de taken die helemaal onderaan staan (46-50) maar ik kan ze nergens gebruiken! Ik neem aan dat dat enkel XL cheats zijn... weet iemand hier meer van?
Re: Re: Ghost Recon Die-hards sjapoo hoor, ik ben al goed op weg maar 50 is heel goed. moet je op "back" duwen of was dat niet wat je moest weten?
Re: Re: Re: Ghost Recon Die-hards Bedoel je in het hoofdmenu op back drukken? Dan krijg je toch alleen maar een klein optieschermpje met de keuzes 'return' en 'online options' die ik niet kan aanklikken:{ Toch?
he als er iemand dood gaat in de quick missions en je speelt hem uit met de andere blijft hij dan dood net zoals in de campain?
Ik ben nu bij de 3e missie en ik heb pas 1 van de 50 tasks gehaald hoe kan dat? Krijg je er niet gewoon een bij als je een missie gehaald hebt?