1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ghost Recon: Future Soldier

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 29 apr 2009.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Wacht nog steeds om de beta te spelen die bij splinter cell conviction erbij zit.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is wel vet nieuws !!!




    Ghost Recon: Future Soldier “better with Kinect,” boxart shows

    Ghost Recon: Future Soldier’s boxart may have outed Kinect support for the shooter.

    As spotted by X360A, the game’s box on Xbox.com shows the title is “Better With Kinect.”

    This isn’t the first time Future Solider and Kinect have been mentioned together. After the game was announced and when Kinect was known as Natal, it was reported that it would support the motion camera.

    Ubisoft dropped a no comment to VG247 when asked about it.

    Future Soldier was recently pushed back to 2012. When it releases, it will also release on PS3 and PC as well as 360.
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben benieuwd wat er gaat komen op de E3. Ben bang dat ze deze Ghost Recon te mainstream gaan maken net zoals de laatste Splinter Cell welke ook zeer hard verkloot is als je het vergelijkt met de eerste 3 Splinter Cell's (4 was ook stuk minder al). Erg jammer dat ze al hun games steeds meer voor het grote publiek maken!

    Van mij mogen ze wel stoppen en gewoon een exacte remakes maken van Splinter Cell Chaos Theory, Ghost Recon 2 en Rainbow Six Black Arrow dat waren nog eens games en afgelopen jaren is er niets meer geweest die die games heeft overtroffen, sadly enough!
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Was het nou vorig jaar of alweer twee jaar terug dat ze tijdens E3 toen gameplay lieten zien van Future Soldier? Dat hij ging cloaken enzo en later nog een helicopter die aanviel, zag er wel vet uit toen en we hebben daarna eigenlijk niks meer gezien.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vorig jaar dacht ik. :)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, toch wel vorig jaar he. Verwacht eigenlijk dan wel dat ze het nu gaan tonen bij E3 dan, want anders duurt het allemaal wel erg lang en lijkt het een beetje de Splinter Cell kant op te gaan, dadelijk is de game straks volledig anders dan wat we vorig jaar zagen. kan goed en slecht zijn.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Naast FOK!games zal Ubisoft ook aanwezig zijn op de E3 in Amerika. Mensen zitten vol verwachting te wachten naar welke games er allemaal getoond gaan worden en dat heeft Ubisoft nu bekendgemaakt. De nieuwe Assassins Creed: Revelations zal zeker van de partij zijn.

    Bekijk hieronder de line-up van games die komen, de categorie heeft Ubisoft zelf beschreven.

    High Definition

    Assassins Creed Revelations
    Call of Juarez: The Cartel
    Driver San Francisco
    Rayman Origins
    Tom Clancy's Ghost Recon Future Soldier
    Casual Games

    The Adventures of Tintin
    MotionSports Adrenaline
    RocksmithTM
    Raving Rabbids

    Just Dance
    Your ShapeTM
    Online

    From DustTM
    Tom Clancy's Ghost Recon Online
    TrackMania2 Canyon


    hij staat erbij hier.

    bron: http://www.computerandvideogames.com/303118/news/ubisoft-details-e3-line-up/
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben benieuwd naar hoe hard Rocksmith gaat falen. :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]714805[/GT]

    [GT]714821[/GT]
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond alles qua Kinect tof, totdat hij ging richten. Wie wil dat nou? Hoe wil je bewegen en schieten tegelijk dan?
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen dat ik dat kinect overal maar een beetje geforceerd over vind komen, zo ook in deze game, maar het menu, selecteren en costumizen van je wapen ziet er toch wel heel gelikt uit zit.
    Zie mezelf alleen absoluut niet zo, als een retard van een quasimodo voorover gebogen staan om te schieten, maar het is wel duidelijk dat er goed over die motions is na gedacht!
    Van het grijpen naar je 'magazine' om te reloaden, tot het openen van je hand om round eruit te squizen.
    Erg tof hoor.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]714928[/GT]
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weer eens gekeken en blijf het gewoon tof vinden. Animaties een stuk verbeterd en dynamischer. En dat hele moment met de VIP was vet.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  15. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    [yt]8ePWrUXzYYY&feature=youtu.be[/yt]

    Alleen het zwartgedrukte tussen de tags: http://www.youtube.com/watch?v=8ePWrUXzYYY&feature=youtu.be

    E: Net klaar met kijken en het ziet er fucking nice uit _O_.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gears of Recon?

    Of ben ik nu te negatief..
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Neuh, dat dacht ik ook na het kijken van dit filmpje.. vindt het niks hebben van de oude ghost recon games naast de looks.

    Ben nog lang niet overtuigd..
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat snelle coverswapen vind ik ook niet zo heel veel, maar over het algemeen vind ik het er toch goed uitzien en speelt het ook goed, ook al lijkt het niet zo veel op voorgaande Ghost Recon games.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het ziet er soms heel nice uit en soms heel matig, dat rennen slaat gewoon nergens op. Het cover systeem uit GRAW singleplayer is prima maar dit gekke Gears rennen, dat heeft NIKS met Ghost Recon te maken. Ik huiver best wel voor de nieuwe Rainbow Six nu.
     

Deel Deze Pagina