Hallo iedereen! ik heb net ghost recon: Iland Tunder gekocht, alleen is er bij de live mogelijkheid iets goed mis! er is namenlijk HELEMAAL NIEMAND!??? is het dan zo'n klote game, of was dit een bijzonder-raar-moment? tom
Het is geen klote game (ik vind van wel, maar dat is mijn eigen mening, veel vinden het een goed spel) maar het is wel een oud spel, drm is er niemand meer die t speelt
half negen? Das vlak voor Nederland Letland...raar moment om te liven ..mss morgen weer es kijken of ff je Friends toevoegen die het wel spelen?
je speelt het middenin het EK... Wat wil je dan. Er zijn genoeg mensen online. Ik speel het elke week nog wel en met quickmatch vind hij altijd een game als ik niet met vrienden game. Dus je moet gewoon wachten totdat het ek klaar is.
dit vind ik altijd zo jammer. alle nieuwe spellen worden de hemel in geprezen en de goede (want dat is GR:IT) oude spellen worden niet meer gespeelt, en daar bovenop wordt ook nog minachtend over gedaan.
Bij GR: IT zijn er echt nog wel mensen online hoor, Ik heb het 2 weken geleden nog gespeeld. Genoeg mensen om mee te spelen hoor. Ik denk dat je gewoon een kut moment getroffen hebt.
Ik zal binnenkort weer eens online gaan. Heb het vaak gespeeld. Maar omdat ik nu MTG speel ben ik even weg geweest. GR:IT blijft één van mijn favourite Live games.
er zijn bekant 20 downloadable contents ...heb je die al...anders is het niet zo raar dat je niemand vindt
Niet om te spammen: Ik zit bij een 'clan' waar nog heel veel Ghost Recon en ook Island Thunder natuurlijk worden gespeeld. Op de site www.dutchghosts.nl staan onze tags, je zou er een aantal kunnen toevoegen die vaak GR spelen. BeukerSR, Tchaiskovsky en Bullet NL spelen het vaak. Veel plezier
Ik speel Island Thunder nog wel eens. Niet zovaak meer, maar het is zeker een prima Live game. Het is tenminste niet zo snel als al die andere FPS's . Het enige dat jammer is, is dat je iemand soms kan zien op de radar. Je kan dus niet relax in een bosje gaan liggen, want opeens ben je zichtbaar op de radar. Verder is het een prima game. Zowel offline als online .
Ik vind het echt een supergame en er zijn zeker nu nog mensen die het spelen. Wat ik zo goed vind aan de game is dat je gewoon kunt "campen!" zonder dat iemand er wat van zegt...
Klopt, maar... Dan is volgens mij alleen de sensor die je kunt plaatsen uitgeschakeld. Ik heb dit zovaak al via Lan en online geprobeerd, maar als je bij elkaar in de buurt ben, dan zie je soms toch een rood stipje op de radar. Wel handig als jij de eerste bent die hem ziet, niet als de tegenstander dat is .
Als men wil campen... dat zoek je maar uit. Ik kan me niet voorstellen dat je hier plezier in hebt. Overigens hoef je het voor de ranking niet te doen. Die wordt toch regelmatig gereset. Als ik GR:IT speel, sniper ik altijd. Als ik een goeie positie heb blijf ik wel even "zitten", maar niet te lang. Zoveel geduld heb ik niet. Ik ga altijd op zoek naar een prooi. Ook als sniper.