Ghost Recon: Iland Tunder live probleem

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door tombmx, 23 jun 2004.

1. tombmx

tombmx undergr. commander

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen!

ik heb net ghost recon: Iland Tunder gekocht, alleen is er bij de live mogelijkheid iets goed mis!

er is namenlijk HELEMAAL NIEMAND!??? :mad: :'-(

is het dan zo'n klote game, of was dit een bijzonder-raar-moment?

tom

2. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen klote game (ik vind van wel, maar dat is mijn eigen mening, veel vinden het een goed spel) maar het is wel een oud spel, drm is er niemand meer die t speelt

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    half negen? Das vlak voor Nederland Letland...raar moment om te liven ..mss morgen weer es kijken of ff je Friends toevoegen die het wel spelen?

4. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    je speelt het middenin het EK... Wat wil je dan. Er zijn genoeg mensen online. Ik speel het elke week nog wel en met quickmatch vind hij altijd een game als ik niet met vrienden game. Dus je moet gewoon wachten totdat het ek klaar is.

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    lol

6. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    dit vind ik altijd zo jammer.
    alle nieuwe spellen worden de hemel in geprezen en de goede (want dat is GR:IT) oude spellen worden niet meer gespeelt, en daar bovenop wordt ook nog minachtend over gedaan.

7. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Bij GR: IT zijn er echt nog wel mensen online hoor,

Ik heb het 2 weken geleden nog gespeeld. Genoeg mensen om mee te spelen hoor.

Ik denk dat je gewoon een kut moment getroffen hebt.

8. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal binnenkort weer eens online gaan. Heb het vaak gespeeld. Maar omdat ik nu MTG speel ben ik even weg geweest.

GR:IT blijft één van mijn favourite Live games.

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    er zijn bekant 20 downloadable contents ...heb je die al...anders is het niet zo raar dat je niemand vindt :)

10. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Niet om te spammen:

Ik zit bij een 'clan' waar nog heel veel Ghost Recon en ook Island Thunder natuurlijk worden gespeeld.

Op de site www.dutchghosts.nl staan onze tags, je zou er een aantal kunnen toevoegen die vaak GR spelen. BeukerSR, Tchaiskovsky en Bullet NL spelen het vaak.

Veel plezier

11. tombmx

Leuk Bevonden:
    0
  12. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik speel zijn er genoeg mensen online.......

13. Chimaera

Chimaera XBoxWorld N00bie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Island Thunder nog wel eens. Niet zovaak meer, maar het is zeker een prima Live game. Het is tenminste niet zo snel als al die andere FPS's :). Het enige dat jammer is, is dat je iemand soms kan zien op de radar. Je kan dus niet relax in een bosje gaan liggen, want opeens ben je zichtbaar op de radar.

Verder is het een prima game. Zowel offline als online :cool:.

14. tombmx

Leuk Bevonden:
    0
    ok dank again :)

15. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    De radar optie moet dan aangezet zijn. Dat kun je checken bij de map opties voordat je gaat spelen.

16. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een supergame en er zijn zeker nu nog mensen die het spelen. Wat ik zo goed vind aan de game is dat je gewoon kunt "campen!" zonder dat iemand er wat van zegt... ;)

17. tombmx

Leuk Bevonden:
    0
  18. Chimaera

Chimaera XBoxWorld N00bie

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar... Dan is volgens mij alleen de sensor die je kunt plaatsen uitgeschakeld. Ik heb dit zovaak al via Lan en online geprobeerd, maar als je bij elkaar in de buurt ben, dan zie je soms toch een rood stipje op de radar. Wel handig als jij de eerste bent die hem ziet, niet als de tegenstander dat is :).

19. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Als men wil campen... dat zoek je maar uit. Ik kan me niet voorstellen dat je hier plezier in hebt. Overigens hoef je het voor de ranking niet te doen. Die wordt toch regelmatig gereset.

Als ik GR:IT speel, sniper ik altijd. Als ik een goeie positie heb blijf ik wel even "zitten", maar niet te lang. Zoveel geduld heb ik niet. Ik ga altijd op zoek naar een prooi. Ook als sniper.

Deel Deze Pagina