Nah wat ik nou niet begrijp is--------> dat als ik is zin heb in een potje ghost recon dat er gewoon geen hond te bekennen is online in dit spel.. mijn mening is, dat dit spel tog 1 van de beste live games is.. dus mijn vraag, spelen de mensen die hier op het forum zitten ook wel eens ghost recon via xboxlive, ik vind het echt jammer, heel veel spellen zuigen gewoon op xboxlive en juist deze, misschien wel de beste live game shooter wordt zo weinig gespeeld
Ik heb het spel wel, maar het probleem is dat het tog best al oud is, en mijn probleem met het spel is, is dat het na een week of zo al verveeld. De beste online game vind ik RTCW, maar dat begint ook al leeg te stromen. ik raad je voor dit moment CS aan......
neh, je kan ghost recon niet vergelijken met CS en RS 3 vind,.... ik heb counter strike gehad, maarja das niet boeiend ofzo, na een dag alweer ingeruild tegen iets anders.. ik link elke week met 8 man ghost recon, en als je het niet teveel doet dan blijft ie echt wel leuk als ik een uurtje PGR 2 gedaan heb, dan heb ik het ook wel weer gesien voor de rest van de week
En dan neem je als ondertitel PGR2 slet... Maar om terug op het onderwerp te komen: Dat zal je altijd houden. Gewoon de mensen die het spelen in je friendslist opnemen...
voor island thunder heb ik nog geen tijd gevonden om singleplayer te spelen laat staan live. maar ik heb ook de gewone GR. dus ik weet wel hoe het werkt. ik heb btw wel zin in een potje
ik was pgr 2 slet, de eerste week ofzo maarre ik heb ook nog geen singleplayer gespeeld, dat is ook niet nodig, je kan gewoon goed live spelen zonder de singleplayer gedaan te hebben bij pgr 2 is dat weer heel anders helaas... greats
btw, zou iedereen die geregeld een potje ghost recon spelen mij aan willen melden op xboxlive,.... WILLOWMAKER, that's it
Jah ik vind het ook jammer dat deze game over live bijna nooit/geen mens meer te bekennen is. Na 2 a 3 weken toen deze game uit kwam, waren er al bijna geen servers meer te bekennen.
ik speel elke week nog wel GR. Island Thunder dan wel maar soms ga ik met een paar bekenden op de originele GR vanwege de toch goede maps daar zoals vilnius etc. GR en IT zijn in mijn ogen de beste live spellen. laatste tijd ben ik niet zo vaak online vanwege school maar nu het vakantie is speel ik weer volop. zie ook mijn sig. voor Ghost Recon Clan Wars!
huh ik ging gister met een vriend voor de lol weer eens GR spelen (dus niet island thunder) en daar waren genoeg mensen online! echt veel meer dan ik had verw8!
o??? ik heb gister 2x gr en gr it geprobeerd, maar geen van de beide keren wist ik een game te vinden.......helaas maarre mensen meld me maar aan op live, ik ben ook van mening dat dit misschien wel de beste live games zijn,,....
Ik niet , dom ruk spel. Ik heb em bij een kennis gespeeld, je ziet niet eens je eigen gun. En dan dat inzoomen. Ik heb geen Live! maar ik denk dat er vele betere zijn...
ben ik het volledig mee eens ik had het spel net gekocht toen hij uitkwam, ik weet niet waarom maar ja. ik vond het spel echt geen ene ruk aan misschien is het wel lachuh op live maar ik hou der niet van
Ghost Recon 2: Summit Strike.... ..... is echt wel goed naar mijn mening, veel verschillende velden en echt heel erg veel mensen die Live spelen, meer dan in de "gewone" Ghost Recon 2. We hebben dit spel pas net en in het boekje staat niet even simpel hoe je mensen toevoegt aan je Friends List, kan iemand me vertellen hoe dat moet? Ben daar niet zo handig in. Gr Puff 2