ik moet zeggen het is het zelfde als de vorige Ghost Recon alleen maar betere geluid,nieuwe maps en een betere graphics dus verwacht niet veel van deze Ghost Recon: Island Thunder game. wie gaat hem nog halen?
ah man wolfenstein is tot nu de top.Geen een kan dat spel overtreffen totdat counterstrike EN rainbowsix komt HEB IK GELIJK OF HEB IK GELIJK?
Ik ga hem zeker halen, maar wel bij play.com, want: "our price: £14.99 Delivered availability: Due for release on 05/09/2003 RRP: £19.99 You save: £5.00 (25%)" En als ik me niet vergis heb jij de NTSC versie en niet de PAL ?! Dat wordt dus even wachten tot 05-09. Gefeliciteerd wel met je snelle aanschaf, ook kicken lijkt me !
Wolfenstein is imho helemaal niet de top, maar 'het best' op het moment omdat er totaal geen alternatief is. Het is nog enorm slecht gesteld met shooters op Xbox Live. De Island Thunder campaign is wel wat meer gericht op actie volgens mij, klopt dat calibur?
Lijkt me een goede aanvulling in mijn games kast... Maarre is er nog meer veranderd? Is de game idd meer op actie gericht zoals WouteR zich ook al af vroeg... [off-topic] btw WouteR, wat is in yho de beste shooter to come, naast HALO 2 dan natuurlijk...[off-topic]
Tja....tja.....denk toch dat ik wacht totdat die game eindelijk in de shops hierzo ligt! Btw hoe werken de scoreboards?
ze hebben tog een scoreboard d'r ingezet en de graphics wat opgepoetst = dus upgrade/update ...hadden ze net zo goed ff een 2 player online mode kunnen toevoegen ...maar ja ik koop um tog wel daar niet van
ik zal dat ie ergens maar €24 kost inc verzending (GCshop dacht ik..) anyways, voor dat geld heb je nog niet eens een classic dit spel voeg ik wel toe aan mijn collectie.. de Demo was al goed(op sommige dingen na..) nu ff het echte spel testen..
Maarem, ff voor alle duidelijkheid, je kunt toch geen NTSC versie op je PAL boxie ofspelen, hole doe je dat dan?