[Centraal] Ghost Recon: Island Thunder Het spel Ghost Recon vond ik helemaal geweldig, vooral op Live! Volgens xbw is hij al goud gegaan en gaat hij dus naar de persen. Binnenkort kunnen we deze game dus al in de winkels vinden. Bij dixons staat hij al op de site. Het is maar gewoon een uitbreiding, geen verbetering ofzo, al hoop ik wel dat de Live functionaliteit verbeterd is. Als het goed is zijn er zodoende nu ook scoreboards (oja dit moet natuurlijk weer in het Live forum) Vertel het mij wanneer jullie de game in de winkels (€30,- <---koopje!) tegenkomen en wat jullie er van vinden! Ik kan iig niet wachten!
Volgende week schijnt 'ie al in de Amerikaanse schappen te liggen Ikzelf ben altijd wel enthousiast over deze titels, alleen ditmaal vind ik het zonde dat men nog tijd steekt in een spel zó oud. Terwijl Rainbow Six 3 op de loer ligt, van dezelfde uitgever notabene. Ok ok wel een ander concept, maar zal toch zeker wel dezelfde doelgroep aantrekken. Kleine verandering van policy though; We willen liever de term [Centraal] niet meer gebruiken in het Games Forum. Dus dat haal ik er even uit
Ja, ik ben het met je eens over het Rainbow Six - Ghost Recon gedaalte, de game is wel erg oud, maar het is gewoon de sfeer die mij trekt -elk moment een kogel in je hoofd kunnen krijgen en het is afgelopen. Maar nogmaals, €30,- is zeker niet veel, en ik denk dat daardoor veel mensen zich wagen op de digitale velden van Cuba! Enneh ik denk laat ik mij eens van de positieve kant zien om er [centraal] voor te zetten, is het weer niet goed
Ghost Recon is een goed concept, maar het speelt imho gewoon niet goed/lekker. Als ik nú al weet dat het mikken weer dom zal werken in Island Thunder kan ik er al niet positief tegenaan kijken
hmm ik heb me niet aan ghost recon gewaagd, en zal me dus ook niet aan de uitbreiding wagen Ik verwacht meer van rainbow six 3, omdat deze game beter de live functie zal gebruiken (hoop ik), daarnaast zie je je wapen, dat vind ik ook altijd wel fijn, enne de graphics zijn natuurlijk ook effe wat beter...
Op de site van Dixons staat trouwens dat je de originele disk van Ghost Recon niet nodig hebt, ik hoop wel dat je je mannetjes en vrouwtjes uit GR mee kan nemen.
30 euri is zeker geen geld, hij staat nu ook op de site van de freerecordshop, kijk maar! Ik verwacht dat de game volgende vrijdag in de shops ligt, dat is dus twee weken na de Amerikaanse launch.
Ghost Recon 1 wist me niet écht enorm te boeien, nu hoop ik dat dit Cuba-sfeertje lekker overkomt en er inderdaad wat is gedaan aan het online spelen. Vooralsnog kan ik mijn eigen Ghost Recon niet vinden, wou graag weer even 'inspelen'
Ghost Recon boeit mij ook niet zoveel (meer). Dat komt voornamelijk door Return To Castle Wolfenstein, omdat hier de teamplay goed gebalanceert is....en de grafics natuurlijk... Tja Ghost Recon......wat er al gezegt werd...vrij oud...en nou nog een update... Ik weet het niet hoor....:{
Grafisch gezien verwacht ik ook niet zo veel van de game, qua geluid is overigens wel heel wreed (vooral met DD5.1) Wat mij zo trekt aan deze Game / 'update' is de sfeer: het gevoel dat je elk moment een kogel in je kop kunt verwachten, en het is over. Overigens denk ik dat GRIT een groter publiek trekt dan GR zelf door het zachte prijsje. Enneh WouteR zoek de game eens op luie, en join ff want ik ben ook weer flink aan het spelen
8.4 is toch goed? ok een 6 voor de graphics maar daar heb ik me nooit aan gestoord. ik denk wel dat je je ge-unlockte wapens in 1 natuurlijk mee kan nemen naar IT want ze staan toch op je save game. trouwens heeft iemand die demo bij official xbox magazine al gespeeld?
Wouter ze hebben wel wat fouten eruit gehaald zo kan je bv niet meer overdag met je nachtkijker kijken en s'nachts gloeien de tegenstanders niet meer op dussss. misschien zijn er nog meer foutjes uitgehaald maar dat weet ik niet, wat ik net vertelde zei iemand over live die gozer had het spel. (woonde in VS)
ja ok daar heb je gelijk in maar toch wel wat kleine verbeteringen. en hij is maar 30 euro, dus ik koop hem