ik zit in Level 10 van Ghost Recon en de extra Objective is om geen 1 tank te vernietigen...maar wat doen die tanks nu van mij..die schieten die andere tanks kapot en bij de andere missies als je dan de extra objective niet haalde (waar die X voorstond) dan had je nog wel de missie gewonnen..maar dat is bij deze niet... heeft iemand een oplossing hiervoor? zodat die tanks niet worden afgeschoten..want verder hak heel de missie uitgespeeld...maar die tanks gaan steeds kapot bijvoorbaat dank
ow oke.. maar ff back ontopic weet iemand wat ik moet doen? en niet m'n eigen tanks kapot schieten want da is niet echt de goede oplossing gok ik...
ik snap 'm al...ik las net ff een walkthrough op gamefaqs.com en daar stond dat je EIGEN tanks niet kapot mochten.,.dus de vijandelijke wel...maja...volgens mij gaan die van mij nog altijd kapot...
je moet de mensen mollen de andere tank hebben alleen machine geweeren geen anti tank geschut er zijn volgens mij 3 in dit leven die een rocket launcer hebben
shit, wou ik net zeggen Je moet idd die andere tanks mollen (van de vijand), dan kunnen je eigen niet kapot, en er staan ook nog een paar militairen met Anti-Tank geschut. Kill the Bastards!
kzal zo 's gaan kijken...alvast bedankt! als iemand nog meer tips heeft, hoor ik ze graag...want volgens gamefaqs.com is dit de 1 van de moeilijkste missies van het spel
ik denk dat je eerst het level een beetje moet kennen, (waar tanks staan, waar vijanden staan etc.) dan moet je overnieuw beginnen en alles heel snel doen, in dit level is er echt geen tijd om rond te kijken.
ik heb de missie ook al helemaal "uitgespeeld"...alle objectives gehaald..maar m'n tanks worden simpelweg gewoon kapot geschoten waardoor de missie GEFAILED is...
, maar het is een extra objective ik zou gewoon zo veel mogelijk demolitions-soldaten nemen, en ze allemaal anti-tank shit geven om de tanks neer te schieten. de tanks schieten de soldaten wel neer.
Ja moet de hele tijd met de tanks mee lopen, het liefst ervoor. Als je dan bij een tank van de tegenstander bent, schiet je die af, en je schiet ook meteen gasten met een rocket launcher af. De andere gasten laat je nog ff staan en doe je smaen met je tank(je mag ze natuurlijk al wel vermorrden.) Maar hoofdzakelijk is het van belang dat je eerder de tranks van de tegenstander in de gaten hebt, dan je eigen tank, die er anders wordt aangeschoten.
Ik heb m gehaald door het eerste team vooruit te sturen naar de universiteit en de tank te mollen, inmiddels het tweede team naar de villa (achterom, gelijk links bij die eerste tank die gemold wordt) en vervolgens met z'n allen naar het plein om de rest 'op te ruimen'. .Nokkie
Een team bij de eerste tank tussen de gebouwen sturen. Met je andere team alsmaar vooruit rennen. 3 mannetjes (de rest maak je op het einde wel af, zo bespaar je tijd!) moet je neermaaien en 4 tanks. Als je bij dat grote gebouw zit. Dan zit je ene team daar dus al te wachten. Stuur ze alvast verder de weg op. Dan maaien ze alles neer wart ze tegen komen. en zo en dan zus en dan weer zo. Afijn ....... eitje Ik geef toe dit is wel de op één na moeilijkste.
Er zitten rocketmannetjes bij de eerste bocht op een berg aande linkerkant, als je naar de universiteit gaat, op het plein van de villa, en een of twee bij het pleintje. Als je voor de tanks uitrent en die gasten killed, dan maken jouw tanks die andere tanks wel af.