Hallo allemaal, Ik heb sinds gisteren live, Met alle games die live ondersteunen kom ik online behalve met GR!!!! Unreal en de demo games doen het gewoon, bij GR kreeg ik de melding om eerst iets te downloaden, dit heb ik gedaan, maar wat ik ook doe, ik kan geen andere spelers vinden. Dit terwijl Unreal, of MA/Motor GP het gewoon doen. Wie weet raad??? Alvast bedankt. Gr. Jeroen
Misschien gewoon weinig mensen online uit Europa, want de US heeft 6 uur tijdverschil!!! Het is maar dat je het weet, afgelopen nacht duurde het via quicmatch ook een keer erg lang voor hij Players vond, ik denk dus niet dat het aan Live ligt Greetz
is een groot peobleem met ghost recon, is een patch voor uitgekomen, die je dus waarschijnlijk heb gedownload, maar deze werkt blijkbaar toch niet voor iedereen. Er is voor zover ik weet geen mogelijkhied om dit probleem zelf te verhelpen, maar enkel met nog een patch
Ik heb net ook even Ghost recon gespeeld. Hij doet het wel, maar ik heb last van vreselijke lag, bij de demo's op de xbl disc niet. Het speelde totaal niet lekker.
Erg klote allemaal het lijkt me net zo'n leuk spel om online te spelen maar ik weet niet hoe dat gaat vet balen, ik ga nu ff eten, en dan vanavond weer proberen.
ik zou proberen buddies te vinden die ghost recon spelen, dan kun je mischien op die manier een game joinen