Yo guys. Ik wou Ghost Recon kopen, maar nadat ik zag dat je tijdens het spel je mannetje niet eens ziet of zelfs je geweer, ben ik erg teleurgesteld. Ik bedoel het is toch niet leuk dat je alleen zo'n richtpunt hebt en dat je, je eigen poppetje/ of geweer niet eens ziet. Zo kun je toch niet goed spelen? Wat is jullie mening hierover.
ik weet wat je bedoeld... ik had het in het begin ook, maar na een tijdje gaat dat wennen en maakt het niet meer zoveel uit....T zou natuurlijk leuker zijn als je het wel zag...maar het is dan niet meer zon groot probleem (althans voor mij dan he).... gewoon 24 uur per dag ghost recon spelen en alles komt goed...... tip: maak veel gebruik van de map waarin je je andere teammembers opdrachten kan geven, het geeft een hoop lol in het spel .........
Maar is het niet moeilijk om je vijanden te doden. Ik bedoel ti's toch moeilijker zo ............je moet met je pijltje heen en weer bewegen, lijkt mij moeilijk.
Ik snap niet wat je bedoelt. Hoe kan het niet zien van je poppetje het spel nou moeilijker maken? Je richt toch niet met je poppetje ofzo? Dat doe je met je crosshair!
Zoals Eckie zegt: Het is verder gewoon een First Person Shooter, alleen zie je het geweer niet Maakt het in principe alleen maar makkelijker? Hoewel het wel 'bruut' is om een groot ratelend geweer in je klauwen te hebben. Verder ben ík niet echt te spreken over het mikken zelf though, dat is wel FPS-a-like, maar voor op de lange afstand is het erg moeilijk.
ik vind het gewoon een goed spel hoor, dat minpunt 'verdwijnt' gewoon tussen al dat pluspunten (:het is een goed spel!!)
met je crosshair als richtpunt heb je in ghost recon juist het ultieme zicht op de enemy......een wapen in beeld is alleen maar iets om het oog ook wat te geven...... Ik vind het veel fijner zo. Maar ze hadden de look en de display wel iets mooier mogen maken, want het ziet er wel een beetje goedkoop uit..... (mening)
In een first person shooter zie je toch nooit je personage ?? Vandaar het woord first person , als je je mannetje wel ziet dan heet het third person shooter . En ja het zou wel leuker zijn als je je wapen in beeld kunt zien maar na een tijdje stoort dit echt niet meer , het is een erg goede game naar mijn mening .
Ik vind dat niet zo erg, wat ik persoonlijk vreselijk vind is het enorm Amerikaanse Tom Clancy verhaal. Bleh... Talk about nationalists.
Ik ken het "probleem" Ik had dat in het begin ook. Dacht steeds van: "Damn, waarom zie je nu geen gun" Maar al bij de eerste keer spelen merkte ik al dat dat "gemis" niet zo zwaar is eigenlijk. Het heeft wel iets en geeft de game een heel aparte sfeer mee (positief)
Volgens mij is het eigenlijk alleen maar nauwdenkendheid. "In andere games zie je je gun, en in deze niet, dus deze game is raar!" Zie het eerder als innovatief, sta er voor open eens iets anders te proberen, misschien bevalt het uiteindelijk wel heel goed.