Is Ghost Recon qua spel meer te vergelijken met MOH of met Splinter cell? Is GR dus meer tactisch/voorbereidend (zoals Splinter Cell) of staat de actie (schieten) meer centraal (net als bij bijv. MOH). Jon
Het is meer tactisch/voorbereidend, je brengt jezelf in positie, schiet, en loopt verder, zo moet je het doen, je moet weten waar de tegenstanders zich bevinden en welke je het beste eerst uit kan schakelen.
juistem, het spel is idd zeer tactisch. Als je alleen maar met 'blazing guns' door de levels loopt zal je het einde niet halen
Ja, het is een heel taktisch spel, ik heb het zelf op de pc, maar ik vind het niks. er komen te weinig vijanden, bovendien is het alleen een beetje liggen en knallen!! :d als je er van houdt...................moet je het kopen in het genre is het net zo als sc
Gaat om Xbox versie he, niet te vergelijken. Reviewer op IGN was iig niet heel erg enthousiast over de Xbox graphics. Onze reviewcopy schiet ook maar niet op :{
Als je de graphics belangrijker vind dan gameplay (bij Ghost Recon bij hogere moeilijkheidsgraad een hoge spanning) dan mag je jezelf geen echte gamer noemen. ik mag er wel aan toevoegen dat de developer van Ghost Recon geen ronde rotsen kan ontwerpen! alles ziet er zo hoekig uit. Jammer genoeg ook zo bij Morrowind!:{
Ghost Recon lijkt mij ook best tof. Maar hoe zit het met de controls? Zijn die hetzelfde als bij HALO? Ik bedoel dus het rondkijken en schieten. En is er een soort auto-aim?
de controls zijn bijna bij alle shooters op de xbox hetzelfde. (TS 2, Serious Sam, Unreal championship) behalve dan de controls om je wapens te wisselen. Let's get to the point: je zal geen enkel probleem hebben met de controls. En er is inderdaad een auto-aim functie zoals bij alle rainbow-six en rogue-spear spellen van Redstorm-entertainment.
"Graphics vind ik zeer belangrijk, ik laat deze aan me voorbij gaan denk." Je laat het spel dus al voorbij gaan zonder echt te weten hoe goed de gameplay is?