[Ghost Recon] val ie tegen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XTM, 8 mei 2003.

1. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie mening, vinden jullie Ghost Recon leuker of minder leuker dan Nightfire, ik vind Ghost Recon leuker, maar vonden jullie Ghost Recon tegen vallen.
    Ikke in ieder geval niet.
    wat is jullie mening, en waarom, geen opsomtopic ervan maken.

Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  2. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik vind Ghost Recon een van de betere games die ik op me xdoos heb gespeeld. Maar ik heb hem wel weer geruild, voor MechAssault (betere Live! functies, scoreboards, friends, ed)

3. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Faq Quote:
    Beetje onderbouwen dus :)

4. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Ghost recon lijkt me wel goed , maar ik wacht liever op Raven Shield omdat die vooral betere levels heefd en het allemaal speelt op oorlogs tereinen enzo , en niet in een zandbak :p

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oorlog is tegenwoordig in een zandbak.

Geef mij maar ghost recon. Nightfire vind ik veel te saai. Ook al speel je met meerdere, de golden eye feel is er gewoon niet (ik bedoel die van de N64).

Ghost recon is velen malen beter (mijn mening), dit komt vooral door de teamplay. Niet iedereen doet dat maar als ze het doen is het echt gaaf en heb je lang plezier van dit spel.

6. xforz

xforz Guest

Ik vond het ook een teleurstelling, dat kwam vooral door de interface: ik vindt dat de interface veel te traag en onhandig is, bijvoorbeeld het zoeken naar games duurt best lang, en als je een game connect maar er iets mis gaat kan je het connecten niet stoppen en moet je dus je xbox opnieuw opstarten:mad:. Sinds een paar dagen heb ik gr uit verveling weer eens geprobeert, en ik vind het nu(na wat oefenen, en na geleerd te hebben de frustratie weg te werken als de game weer vastloopt :+) al een stuk leuker maar nog niet echt een goede game.

7. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze beide gespeeld en ik vind
    dat ze beide wel goed zijn.

want het zijn eigenlijk 2 verschillende spellen
    en die beoordeel je dan ook op 2 manieren

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Xbox versie Ghost Recon is echt cool! Aanrader :)

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, vooral op Live is het koel. Bijvoorbeeld met z'n 16-en in een klein level of een missie met z'n 8-en :cool:.

Zoals iemand al zei is bij Nightfire dat echte gevoel weg, dus GR > Nightfire big imo :).

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral als je Xbox live hebt is ghost recon een erg goed spel.. *)

11. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    als je een beetje geduld hebt, is het een leuk spel. ik vind vooral het plannen en oplossen van problemen een pluspunt

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de besturing bij 007 AGENT UNDER FIRE irirant dus dat zal ook wel bij Nightfire zijn. Ghost recon speelt gemakkelijk alleen mis is een jump-knop.. ghost heeft xbl-support en dat maakt het helemaal compleet :)

13. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Qwx dat wat je zegt over dat de besturing van Nightfire net zo K** is als van AUF is in ieder geval niet waar. Wel waar is dat Ghost Recon gewoon een super goed spel is. Heb je tenminste iets meer intelligentie voor nodig dan de gemiddelde UC of andere "rag-maar-dood" game.

14. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ff off-topic maar speel je met ghost recon online 1 team of 1 soldaat?

15. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind ghost recon een ronduit lelijk spel. Ik vind het absoluut xbox-onwaardig om continu tegen onwerkelijke randen in het veld te knallen bijv. Xbox-live is mooi, maar verder kun je net zo goed op je pc gaan spelen.

16. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ghost recon echt een maga goed spel..het vast wel leuk zijn op live(heb ik niet).

ik vind t absoluut geen lelijk spel (het is geen halo 2 ) maar toch, het is echt een aanrader want het is geen spel wat je binnen 1 dag helemaal uit heb.

17. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Offline met 1 team, online met 1 soldaat of 1 team. Hangt ervan af of je solo of teams zoekt :).

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Gohs Recon ruleert, alleen jammer dat het vrij makkelijk is. Op 2 missies na kun je jezelf gewoon verdekt opstellen en een granaat gooien. Ze komen allemaal vanzelf.

Beste vb is met 1 sniper in een uithoek liggen. komen ze allemaal het hoekje om en dan leg jij ze om.

19. Ik vind Ghost recon een goed spel met, jammergenoeg, slechte graphics. Ook offline in de single player vind ik het niet echt een fantastisch spel. Het duurt erg lang voordat je een missie uit hebt gespeeld. Maar met de Live! functie verdwijnt dit alles in het niet. Ik zou persoonlijk dit spel alleen kopen als je Live! hebt. Dan kan je lekker tegen andere mensen en duurt een missie vaak minderlang dan als je het in je eentje doet. Ook kan je dat met andere mensen praten waardoor het toch net even wat leuker word.

-|>341# /\/\341

20. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Welkom, -|>341# /\/\341
    Ik ben het niet met je eens dat je het alleen moet kopen als je Live hebt. Als je van oorlogs games houd en realisme (dus niet alleen dom raggen) dan is het ook offline wel een vette game vind ik.

Deel Deze Pagina