[XOne] Ghost Recon via xboxconnect

Discussie in 'Games' gestart door TeiZ, 18 jan 2003.

1. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds kort ghost recon, alleen er zijn zo ontzettend weinig hosts voor dit spel, ik snap er geen reet van.
    Ook met halo het aantal mensen dat halo speelt is niet groot, binnen de kortste keren herken je alle namen van de gamers die er zitten....maar in europa is er toch nauwelijks LIVE beschikbaar?? Hoe komt het dat dan zo weinig mensen xboxconnect gebruiken..

maar ja, terug naar de essentie van mn thread, wie spelen er ghost recon op xboxconnect? Zo ja, wat zijn de beste tijden om te gamen, is het zelfs mogelijk om met een nstc-host te joinen ( iemand vertelde me dat het met ghost recon weer wel kon)

Im getting MAD! wil gewoon ff kijken hoe mp via internet is met GR..

8)

2. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel al gespeeld tegen amerikanen en moet zeggen dat het zeer vet is....
    Je kan ook samen met andere een missie spelenb en dat je bij elkaar in het team zit...

Zeg maar wannneer je zou willen spelen ik kan alleen na 7 uur dus zeg maar als het je wat lijkt.......

Daaag je uit dus...:D

3. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het niet xbox connect: rechtstreeks via compie----> xbox
    en xbox live gewoon xbox maar waarom koop je dan nog xbox live als je heb via de coputer kunt lopen????

Ik ga ook ghost recon kopen en hoop ook lekker te kunnen gamen tegen andere met deze game :)

4. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    omdat xboxlive straks veel soepeler zou moeten gaan lopen dan xbconnect en met voice communicator en dergelijks is xboxlive gewoon aantrekkelijker.

Enne Teiz (teizelaar op xboxconnect no?) Ik koop Ghost recon ook binnenkort... dan kom je me nog wel tegen. ;)

5. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    hehe , ik ben erachter....het loopt best wel soepel GR op connect.

Maar live is toch kwalitatief een treedje hoger verwacht ik

6. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt knallen :9

Deel Deze Pagina