Hoi mensen, kan iemand mij even vertellen of je met deze versie die nu in de winkels ligt 14 maart online kan gamen via xbox live... En dan nog een vraag, komt er een betere strategy game zoals ghost recon uit rond 14 maart? Of is dit echt een must have voor xbox live gamers 14 maart?
De versie die nu verkrijgbaar is werkt met Xbox Live dat vanaf 14 maar in Nederland van start gaat. Er komen naar mijn weten geen andere tactical shooters uit die iets weg hebben van Ghost: Recon.
Raven shield is ook een tactical shooter, heeft veel weg van rogue spear! Ik weet alleen niet of hij "Xbox-live enabled" is, even afwachten dus (denk het wel hoor )
maar is deze game echt de moeite waar om te kopen voor xbox live? of kan je beter wachten op raven shield?
Is een vervolg op Rogue Spear Alleen dan gewoon een driedubbele stap forward. De PC versie staat op het moment voor midden februari, ik ben bang dat de Xbox versie langer op zich laat wachten. Ubi wil daar weinig over los laten. Raven Shield is gewoon de volgende generatie Rainbow Six games (waar eigenlijk Ghost Recon ook onder valt). Raven Shield maakt gebruik van de Unreal technologie en dat terwijl Ghost Recon gewoon een verbeterde Rainbow Six engine (daterend uit 1999) gebruikt. Raven Shield zou ook Live gaan ondersteunen, dus als je echt zo'n soort game wilt raad ik je 100x Raven Shield aan, alleen is het afwachten wanneer deze komt...
Wel vreemd dat Raven Shield een exacte releasedatum heeft gekregen nu, en dat net voor de PC release.. Ik ben benieuwd /edit : WTF, hij staat nu ook voor NGC en PS2 :{ Ow wacht, als gerucht..
Rogue Spear op de Dreamcast was iig een flop, enige leuke was de splitscreen multiplayer die denk ik niet in de Xbox versie van Raven Shield zal zitten. Mutliplayer demo (PC) is wel leuk trouwens.
hey woutertje kaboutertje () Raven Shield komt 14 februari uit (vreugde), staat bij tothegame.com... olé olé
Ja dat weet ik, maar Ubi wil dus weinig tot niks loslaten over de Xbox versie dus ben ik bang dat die datum intern allang is verschoven..
Ja dat weet ik, maar Ubi wil dus weinig tot niks loslaten over de Xbox versie dus ben ik bang dat die datum intern allang is verschoven..