Ik ben van plan ghost recon aan te schaffen, maar voor ik dat doe heb ik nog een paar vragen aan de experts: - Zitten er bij de multiplayer ook bots? en kun je met zn 4en split screen spelen (eventueel met bots?) Ik heb namelijk niet zo veel vrienden, en ik ben de enige met een xbox, dus linken zit er niet in - Is het spelen met afzonderlijke teams chill of sux? - lijkt de mp meer op halo of op operation flashpoint?
- Jep, je kan co-op missie spelen, firefight of recon, dus tegen bots. Je kan echter ook tegen elkaar. - zeker chill - Totaal niet op halo, meer op OF maar echt wel totaal anders! btw, niet twijfelen, gewoon kopen die shit!
koop hem bij de mediamarkt kun je hem altijd nog omruilen voor wat anders als je het na 14 dagen beu bent mn jong
Kun je ook met 4 players EN bots spelen? Ik en mijn vrienden, alle 3, zijn namelijk die-hard perfect darkers, (met rank 1erfect) en ik zoek een nieuw frag fest. Ghost recon lijkt me vet. Ik heb HALO, maar het sux dat je niet met bots kunt spelen. Is dat wel mogelijk bij GHOST RECON met meer dan 2 spelers????
Nee alleen maar met 2 spelers. En er zijn geen bots. Wel kun je Co-Op missies spelen maar ook dit is shit aangezien je alle missies meteen kunt kiezen en je karakters beschikken meteen over alle wapens dus je kunt geen progressie boeken. Verder is het werken met een team ook klote omdat die gasten alles zien. Ze zien dingen die jij niet tot nauwelijks kan zien. Ik speel daarom ook altijd maar met 1 speler. Je moet het niet met Perfect Dark vergelijken want 1 schot en je bent meestal dood. Ook de bewegelijkheid is heel anders als Perfect Dark het is cker geen frag spel. Als ik jou was zou ik ff wachten tot Raven Shield uitkomt.
Ik heb het toch maar gedaan, ik heb Ghost Recon gekocht. (Met behulp van de FreeBees van mijn moeder, dus het koste me maar 30 euro) Ik heb nu één quick mission gespeeld, en ik ben begonnen met de campaign. Het is wel ff wennen om met een team te spelen, maar het is toch vet. Goede koop.
Heb hem uitgebreid op de PC gespeeld en heb hem nu een dag of 2 voor de Xbox liggen. Ben niet eens zo ontevreden, alleen mikt het niet zo lekker :{ Hele kleine tikjes voelt die niet als het ware, zodat je reticle eigenlijk altijd over de tegenstander heen schiet :{
Bij de training missie merkte ik hetzelfde. Het lukte me maar niet die groene ruimte mannen te knallen. Maarja, een klein minpuntje voor dit chille spel