Zie je bij ghost recon het wapen jah ofniet Als het niet het geval is ga ik hem niet kopen. wat heb je nu aan een spel als je het wapen niet kan zien
je kan ook zijn vraag beantwoorden.. Neej je ziet je wapen niet, die hele game (vind ik) zuigen... Meteen weggedaan..
Ja en bij de sniper zie je alleen het ingezoomde gedeelte en alles daarom heen is zwart je kunt dus allee het midden van het beeld zien. e bij het machine geweer op statief zoals die bij de training (dus niet het gewone machine geweer waarmee je rond kunt lopen) zie je helemaal niks en dan is het gewoon schiet en op geluk en dan kijken waar de kogels neerkomen en zo richten.
Bij een gewoon geweer maakt het niks uit gewoon met dat kruis in het midden mikken. Alleen als je beweegt schiet je niet echt naukeuring en dan gaat dat kruis ook uit elkaar. Maar dat machinegeweer op statief gebuik ik toch nooit. Je eigen geweer is stukken beter en dat ding staat ook haast nergens en het je nooit echt nodig.
jup errug nep overigens met gun in beeld maar ECHT wel uit dat speelt gewoon een stuk leuker in me vroegere CS clan hadden sommige ook alleen een crosshair en dat is niet leuk