1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghostbusters

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 17 nov 2007.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, de twijfels. :D Wat zal ik nu doen, toch pre-orderen, of voor een andere game gaan.

    Sony heeft er op het laatste moment voor gezorgd dat het een timed exclusive is in Europa.

    Ziehier karma :+:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2009
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Bij Dimension Plus is deze game op voorraad. ze hebben de USA versie geimporteerd
     
  3. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    maar daar kost ie wel 60 euro
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [GT]51675[/GT]

    Even kijken. Oh en GH, ship hem nou eens jaaaa! :+

    Jammer dat Sigourney Weaver niet in de game zit als Dana volgens mij. Ach, de Busters zijn in ieder geval wel echt. _O_
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2009
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zodra ik een game wil of al heb besteld kijk ik juist niet meer naar reviews. :+ Die spoilen altijd te veel.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ga je hem bestellen ? Je wou toch een game die niet te lang duurde. GT verteld dat hij zo rond de 8 á 9 uur duurt. Goed genoeg voor mij, sfeertje is tof en ik kan tegen Stay Puft vechten = Yeah bitches. \o/
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    8/9 uur valt toch nog best mee? Niet bepaald lang, maar ook niet triest kort zoals Terminator (4 uur)

    Ik wíl em wel bestellen. Maar er staan ook nog een paar andere games op mijn verlanglijstje, dus ik moet nog een definitieve keuze maken.
    Deze lijkt me wel het meest sfeervol!

    edit: fuck, uitverkocht. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2009
  8. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had de game de 9e bij gamehubs besteld en ik heb ze woensdag nog gemaild en ze zeiden dat ze zaten te wachten tot de voorraad binnenkwam maar er werd mij verzekerd dat mijn bestelling op vrijdag of zaterdag verstuurd zou worden. Toen ik vanochtend ging kijken stond er dat de game was uitverkocht maar mijn bestelling is nog steeds niet verstuurd. Als ze er niet genoeg op voorraad krijgen moeten ze ook niet gaan beloven dat ze hem uiterlijk vandaag zouden versturen. Dit is de 1e keer dat ik bij gamehubs bestel maar misschien ook wel de laatste
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Het is ook maar een verwachting van hun, hun bestellen het ook via hun leverancier. En ze hebben dit keer games uit Amerika dus het kan wat langer duren. Sowieso als je eenmaal besteld hebt en betaald ben je gewoon verzekerd van je exemplaar, ook al is hij later uitverkocht. Kan altijd gebeuren.
     
  10. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn game van Gamehubs ligt na een halve dag al in NL bij de inklaring.. zal dus wel weer 10 euro extra gaan kosten.

    Dus jullie kunnen hem ook wel binnenkort verwachten.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hoe kan dat zo snel ? :eek: Had je zeker met UPS genomen.
     
  12. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, is wel belachelijk snel idd :), was dan ook maar 7 euro meer.. dus waarom niet.

    Maar ja.. ik werk dus kan hem morgen niet aannemen. Ze moeten eerst bezorgen voordat ik een ander adres op kan geven.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    O, ik schrok al. Heb zelf gewoon met normale verzending. Duurt meestal een weekje en minder kans op onderschepping. Vervelend voor je, want nu mag je toch weer 17,50 bij lappen volgens mij. ( 10 euro administratie kosten en dan zo rond de 7,50 voor btw )
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom? je mag toch tot 125 euro kosteloos invoeren sinds afgelopen december?
     
  15. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben er niet zo mee op de hoogte.. is dat zo? Nou ja zou mooi zijn.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  17. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay bedankt :) maar ik weet genoeg, dat wordt gewoon de knip trekken hehehe
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij is die verzonden kreeg vanmorgen een mailtje.
     
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Is hij verzonden via UPS of via FedEx door Gamehubs? Als het UPS is, en je ziet die info bij de tracking info staan, dan houdt dat niet in dat je spel na 6 uur al in NL zou zijn hoor ;) Het is slechts de melding dat UPS in NL informatie heeft ontvangen dat je zending eraan komt. Zover ik weet is het fysiek onmogelijk om in een halve dag de afstand Azie-NL af te leggen :)

    Overigens; ik heb 'm ook bij gamehubs besteld, en ook de 7,- betaald, maar die van mij is via FedEx verzonden, de code die ik kreeg werkt alleen op fedex.com... Fedex geeft trouwens aan dat 'ie donderdagochtend wordt afgeleverd...
     
  20. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal wel gelijk hebben, want anders legt de game wel een hele weirde weg af 8)

    Aangezien hij nu weer in Asia zit.. hehehe

    Anyway ik heb veel zin in de game, afgelopen weekend nog GB op Blu-ray gekeken.
    Levering staat nu op vrijdag, dan werk ik ook ;) dus dat wordt maandag voor mij.

    Oja verschil PS3 - X360 versie. Ik heb namelijk ook een PS3, en had deze versie bijna gekocht.

    PS3............................................................................................................X360
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009

Deel Deze Pagina