.gif opslaan als

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pascal, 24 aug 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb een probleempje. Als ik een gif afbeelding van internet op mn pc wil opslaan, dan wilt hij dat alleen doen in bitmap. En dus niet in gif. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ik ben je eeuwig dankbaar. _O_ :+ :p

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dat ook een keer gehad... Iemand vertelde mij toen: verwijder je tijdelijke internet bestanden en dat werkte :confused: Heel vaag maar wel cool :)

3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dan sla je hem maar op als .bmp en dan als hij op je pc staat, verander je hem in paint ofzo naar .jpg of .gif. Kan niet makkelijker ;)

4. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl Bestuur XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    13
  5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

Jah grappig maar een gif is dus een bewegende avatar bijvoorbeeld, en als je hem opslaat in bmp dan sla je alleen het eerste "plaatje" van het filmpje(de avatar) op. En hoe kom je dan bij die tijdelijke internet bestanden?

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb nu gedaan: de map met tijdelijke internet-bestanden leegmaken wanneer de browser word afgesloten. En explorer is de browser toch? Dus als ik nu alle open internet pagina's weg klik, dan moet het goed zijnn toch?

7. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij wel, want browser is venster.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Nee die optie is nergens voor nodig, en zorgt alleen maar voor langere laadtijden.

Heel simpel: Extra -> Internet-opties -> Bestanden verwijderen...

Dan worden al je tijdelijke internet-bestanden gewist, en kun je afbeeldingen weer gewoon als jpg of gif opslaan.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Gast waarom download je niet gewoon een gifmaker..en open je het plaatje in dat programma en sla je uhm op als .gif...het kan makkelijker verander waar nu (naamplaatje).BMP staat gewoon in (naamplaatje).GIF en klaar is kees...als je kees heet teminste! :p mzzzls

edit ik zag dat je die 2optie al had geprobeerd probeer dan de eerste! ;)

Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    TNX _O_ het is gelukt. Er zat waarschijnlijk veel troep in, want het duurde vrij lang. Voortaan mar wat vaker doen denk ik. Hier kan een slotje op.

Deel Deze Pagina