[.gif] Zo klein mogelijk?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door being-xboxed, 10 jul 2004.

1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb Ulead gif animator 5. Masterlijk programma. Ik heb echt een super coole avatar gemaakt. Het is 11 plaatjes lang. Niet echt super groot dus.
    Kijk ik hoeveel Kb hij is staat er dat het 39 kb is. Kan ik dat kleiner maken met een ander programma?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik zou de plaatjes eerst met bijv photoshop comprinmeren zodat je nog een redelijk goede kwaliteit hebt en de grootte meevalt, en dan deze in Ulead zetten. Is het met Ulead Gifanimator niet mogelijk om plaatjes te comprimeren zodat ze kleiner qua grootte worden, want lang niet elk programma kan goed met bewegende plaatjes overweg.

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    De grote is 80 bij 77 en de kwaliteit staat op zijn laagst. Ook heb ik de plaatjes eerst nog even in Paint gezet zodat ik zeker wist dat ze klein werden.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Paint is niet het beste daarvoor. Zou photoshop aanraden, daarmee kan je plaatjes een stuk kleiner maken qua groten dan paint.

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Heb ik ook geprobeerd. Heb ook plaatjes eruit gehaald zodat ik er nog 6 over hou maar het is nog steeds 25 Kb...

6. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe het altijd met Jasc animation shop 3 (bij PSP). Daar kan je m wel steeds kleiner maken als je m opslaat. Onnodige plaatjes wissen, minder kleuren, enz.

7. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    edit/ daarom is mijn ava ook zo lelijk en kort

edit/ oeps

Laatst bewerkt: 11 jul 2004
  8. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik zal eens kijken of ik daaraan kan komen. Ik vind je Ava eigenlijk wel lachen...

Deel Deze Pagina