1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gif's maken

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DiaL, 23 mei 2004.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heeft/kent er toevallig iemand een goed programma om gif bestanden te maken? Liefst roterende, maar precies is dat nog het moeilijkst met al die verschillende files, dus gewoon simpele verschillende beelden na mekaar mag ook..
    Vroeger kon je het met paint shop pro, maar de volledige versie heb ik nietmeer dus.
    Thanks anyway.
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ulead GIF Animator.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2004
  3. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    ms paint
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ulead inderdaad. Daarmee kan je animeren enzo. Kan trouwens ook met Microsoft Gif Animator. Om ze te maken zou ik photoshop of paintship gebruiken ofzo
     
  5. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    well imageready van adobe werkt hier altijd perfect om gifjes te maken..:)
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt bij animation wizard instellen hoe snel/langzaam je hem wilt. (wel Jasc Paint Shop/ Animation Shop)
     
  8. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan je ergens een trial downen van 1 van deze programma's?
     
  9. blonkie

    blonkie XBW V.I.P.

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon op download.com een trial van Ulead GIF animator gedownload en ik moet zeggen het is een goed programma.

    weet iemand soms hoe je zo'n gif dingsje kan verkleinen , want ik had 1 gemaakt en het is 1200kb :confused: :confused: |:-
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Om te verkleinen zul je frames eruit moeten knippen, en de kwali naar beneden moeten brengen. Je hebt het over 1200 kb, dat zal wel haast een soort van filmpje zijn dan. Ik maakte voorheen ook wel eens gifjes om als ava te gebruiken op xbw en andere fora, maar de 10 kb die ze hier geven is echt te weinig imo. Je kunt in totaal als je gewoon progjes als ulead of animation shop pro gebruikt misschien 4 a 5 frames hebben in je pic, en dan moeten er al niet teveel kleuren in zitten. *sigh* Die 10 kb is echt te weinig :{
     
  11. blonkie

    blonkie XBW V.I.P.

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 4fotos achter elkaar maar heb ze iedere keer laten overgaan in een speciaal effect dus ik denk dat het daardoor is dat het een zo'n groot bestand is. Ik vind eig. ook wel dat die 10kb veel te weinig is. Maar hoe haal je de kwaliteit naar beneden? en een paar frames uithalen gaat niet lukken.....

    greetzz blonkie
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    met ulead gif animator kan je alles doen, je selecteerd een .avi film en hij maakt zelf de frames, dan kun je de frames stuk voor stuk selecteren, bij eigenschappen dacht ik kan je het hele gebeuren (goed) verkleinen, als hij 100 bij 100 is of 80 bij 80 opslaan klaar
     

Deel Deze Pagina