Ik vraag me nou eens af of er veel meiden zijn die gamen. Dat zouden volgens mij tog wel de ideale vriendinnen zijn. Wat voor games spelen jullie, waarop, hoe lang, hoe oud zijn jullie, waarom spelen jullie, enz. Ben benieuwd of jullie er zijn, ik ken er nl. (jammergenoeg) geen.
En waarom zijn er (relatief gezien) zo weinig meiden die gamen, vinden jullie dat dat niet hoort? Of vinden jullie het gewoon niet leuk? Pleazzzze respond.
ik ben geen meisje maare mijn zusje speelt wel vaak mee halo vind ze niks maar unreal championship wel vaag ze koopt ook wel games zoals blinx ofzo en zelda voor cube ze is 12
Ja, dat ken ik wel. Mijn zusje is verslaafd aan The Sims, en alles wat er mee te maken heeft, behalve dan de Xbox versie, maar ik vraag me meer af of er ook wat oudere meiden zijn die nog gamen. Die interesse lijkt met de tijd nl. te verdwijnen bij de meesten.
Mischien kan je uit deze draadjes wat info halen: www.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=22853&highlight=Meiden www.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=20475&highlight=Meiden