Jongens ik zou er op terug komen over de e-mail die ik E-A toestuurde, omtrent de problemen van Burnout 3 Live. DIT is dus het antwoord van E-A GLASHARD ONTKENNEN. ----- Solution ----- Beste heer. Lust, Het vreemde is dat wij amper enige meldingen krijgen omtrent Xbox Live met Burnout 3. Welgeteld bent u vanaf de release de 2e klant, terwijl het spel al vele malen over de toonbank is gegaan. Mischien dat de andere support deskt iets weten wat ons niet is medegedeeld, vandaar dat wij bij EA USA navraag hebben gedaan over mogenlijke problemen met het online gedeelte. Ook op de forums van EA vonden wij hier weinig over, dus het blijft toch vreemd als u aangeeft dat er blijkbaar zeer veel mensen zijn met dit soort problemen. Wij laten u in ieder geval weten wat de reactie van ons hoofdkantoor is. Met vriendelijke groet, Harry EA Games Technische Ondersteuning http://www.eagames.nl http://www.sims2.nl --------------------------- Electronic Arts Benelux BV Afd. Customer Support Postbus 75756 1118 ZX Schiphol-Triport The Netherlands --------------------------
Dit kan zonder problemen aan de reeds bestaande thread over je 'gevecht' met EA (ziehier de link), daarvoor hoef je niet perse een nieuwe thread te openen. Gelieve door te gaan in de genoemde thread.