glitches PDZ

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

hey,

ik wil een nieuwe thread beginnen over glitches in PDZ.
    Weet jij een glitch zet ze dan hier neer.

ik heb er alvast een voor jullie die 'helemaal' niet zo moeilijk is;) :

1. stap in een hovercraft

2. vraag aan een TEAMLID of hij jou een headshot wilt geven

3. als het teamlid die jou heeft doodgeschoten snel instapt in de hovercraft en stapt ie daarna weer snel uit dan begint de glitch.

4. als je nou spawned en je loopt op een heuveltje dan loop je als het ware gwoon in de lucht en en dan stap je in een jetpack en ga je bijv. in desert in op een hoge rots landen en kan je zo naar andere rotsen 'lopen' en als je dit een beetje onder de knie hebt kun je ook nog ergens buiten het level in de spawn plek van de tegenstander komen en ze dus zo neerknallen.

heb jij ook een leuke glitch zet hem dan hier neer!!

Laatst bewerkt door een moderator: 5 feb 2006
  2. basovich

basovich Guest

plaats glitches hieer!!:)

3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    MODs please close deze treath het is niks tegen hem maar ik wil niet dat er weer een game naar de "maan" gaat door glitchers want dan krijg je hetzelfde als halo2 dat iedereen glitcht/cheat !! dus mods pleaze !

4. basovich

basovich Guest

dat issie toch al!?

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Glitchen is IMO iets anders dan cheaten. Bij halo2 waren het vooral de standbyers en modders die cheaten. Kleine glitches zorgde nauwelijks voor problemen, want iedereen kon ze gebruiken. Maar ja veel plezier met glitchen in PD0...

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    nou mensen als iedereen straks gaat glitchen is de game geen ruk meer aan, en glitchen is anders dan cheaten jah alleen het komt wel in de beurt kijk "trick jumpen" is cool (kan jammer genoeg niet bij PDZ) en dat is zeker anders dan glitchen ik vind dat glitchen bijna hetzelfde als cheaten is !

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah glithes heeft ook halo2 naar de zak geholpen.
    nu wil ik ook nie pd0 naar de zak word geholpen hoor ik geef migilles totaal gelijk

9. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, als je kijkt naar halo 2 dan heb je van die mensen die via een bepaalde glitch op een onbereikbaar hoog punt komen en daar dan lame gaan zitten campen met een sniper rifle. Dat je glitched oke maar doe het dan in een speciale glitch server en niet tijden een normaal potje want dat is idd eigenlijk gewoon een vorm van valsspelen.

10. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina