Gloednieuwe play&charge kit heeft kuren.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BigKabuto, 29 dec 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zal alles even uitleggen.

Ik had eerst een andere Xbox 360, dat was mijn launch 360, na een tijdje kocht ik een play&charge kit. Echter verkocht ik de 360 na een tijdje omdat ik heel goedkoop aan een 360 arcade kon komen(mooi voor HDMI gelijk). Ik heb echter de play & charge kit nooit verkocht. Toen ik deze echter probeerde op de gloednieuwe arcade controller gaf ie gelijk al kuren....ik keek naar de streepjes om te zien hoe vol ie was....en hij gaf toen 1 streepje...een paar seconden later was ie ineens vol...en het rode lichtje werd groen. Zodra ik echter de play & charge kit kabel los haalde viel de controller gelijk uit.

De kit werkt echter prima op een oude launch 360 controller van mijn broer, werkt NIET op zijn nieuwe controller van een 360 Elite....WTF? Dat was dus de eerste play & charge kit. Ik heb geprobeerd MS te bellen vorige week maar ik kreeg ze niet te pakken....dus besloot ik om een gloednieuwe play & charge kit te halen. Alles leek goed....ik sloot de accu aan op de controller...en ik zag dat ie nog voor 2 streepjes vol was (opzich best apart,maar zal well goed zijn, aangezien broer dit ook had) en vandaag begon het gedonder.

Ik ging een game spelen en zag dat de accu leeg was, dus play & charge kit aansluiten....na nog geen uur was ie al weer vol, en gaf een groen lichtje. nog geen 2 uur later was ie weer volledig leeg. Dus ik hem weer laden....gaf ie na een tijdje 2 streepjes aan...opzich qua tijd klopte dat wel....en al vrij gauw werd het ineens 3 streepjes....keek ik even later...was ie gvd ineens terug gesprongen naar 1 streepje....WTF is hier aan de hand?

Ten eerste heb ik veeeel te kort kunnen spelen zonder de play&charge kit..ik meen mij toch te herinneren dat ik uren kon spelen ermee. En dan ineens dat ie vol is..en dan weer leeg.....

2. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Dat van de batterij-indicatie is bekend en dat heb ik ook weleens. Maar ik heb zelf ook een Play & Charge Kit van de Launch en pas geleden heb ik een nieuwe gekocht voor m'n Elite. Voor die tijd heb ik probleemloos die oude gebruikt op zowel m'n Premium als Elite console en controllers. Het is ook niet meer dan een aangepaste USB-kabel met een LED. Ik zou het eerder zoeken bij een batterij die z'n tijd heeft gehad.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ok, dat geldt dan voor de eerste...maar een gloednieuwe? Wat bedoel je precies met batterij indicatie?

Misschien moet ik hier ook rekening mee houden

At first, or after storage for a long period of time, it can take from three to five full charge cycles for the battery pack to achieve its full capacity.

staat op Xbox.com

maar dan nog...dit heb ik allemaal nooooooit gehad met mijn eerste 360 en de eerste play & charge.
    Maar goed, morgen eens goed uitproberen nog...en krijg ik hetzelfde gedonder...dan breng ik hem terug als het nog kan en dan ruilen voor een quick charger van MS voor 360...hoor er hele goeie verhalen over, alleen wel 10 euro meer.

Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Mijn P&C kit is juist uren aan het opladen zonder dat hij maar ooit vol komt.... beetje jammer. Ben weer teruggestapt op gewone oplaadbare batterijen...

5. crazywarning

crazywarning Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne heb ik ook maar weggegooit. Had hetzelfde probleem als Lenny-t :mad:

6. Mitch0Neil

Mitch0Neil World Domination

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb (met gewone oplaadbare batterijen) ook dat de balkjes noooooit kloppen. Altijd is de batterij op 'hetzelfde' accuniveau. Niet dat het echt iets uitmaakt. Persoonlijk ben ik wel voor de oplaadbare batterijen, die doen precies hetzelfde werk als een play&charge kit, alleen moet je batterijen vervangen dan (die je vervolgens weer oplaad).

Deel Deze Pagina