Gmini 400 vs Av420

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Clitoris, 25 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clitoris

Clitoris Guest

De Gmini 400 en de Av420 zijn twee onlangs geintroduceerde "pvp's". Het zijn allebei twee apparaten van hoogstaande kwaliteit.

De gmini 400 (€309,-) kan dvd's + muziek van de pc rippen

De Av420 (463,-) kan dvd's + muziek + tv programmas rippen

Weegt de Av420 qua specs tegen de Gmini400 op?

Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2004
  2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tja ik zou voor de Gmini gaan, €150 meer betalen voor Tv Programma's? Nee die €150 besteed ik liever anders :)

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zou er ook geen 150 euro meer voor betalen.

4. Clitoris

Clitoris Guest

Dvd's zijn ook niet al te goedkoop. Als je films van de tv kunt rippen kom je uiteindelijk wel goedkoper uit lijkt me (mits je ze niet download:{)

5. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tja dat is et, ik download ze ook. Heb geen €20 over voor een film die ik 1 keer kijk. Maja dat is mijn mening en we kunne beter niet over gaan discuseren want dan zijn de modjes niet al te blij ;)

Maar die onderste vind ik er wel vetter uitzien en met groter scherm zo te zien :)

6. Clitoris

Clitoris Guest

Downloaden, tja. Laten we het daar maar niet over hebben 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2004
  7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat wordt bedoelt met TV proggies rippen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hebbedingetje is het. Darkwing heeft de bovenste dacht ik te zien in patstopic. Zelf heb ik er het geld niet voor over. Mijn minidiscspeler/component doen het nog prima.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Mijn ibead 100 doet het ook erg goed. Probleem is dat het slecht 256mb is :{ Zit zo vol he. Moet ook nog zo'n hd mp3 speler hebben. Denk dat ik dan ook maar zo een met alles erop en eraan haal.

10. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die onderste ziet er idd vet uit. Mooi groot scherm tov de Archos GMini, Maar toch koop ik waarschijnlijk de GMini, 150 extra is te veel om alleen maar beelden van de tv op te nemen. Dit zal waarschijnlijk neit eens zo uitgebreid zijn. niet eens met timer functie. en ik denk dat je alleen maar van de zelfde zender kunt op nemen waar je naar kijkt. Dus je kan niet ergens anders naar kijken. Dat is het enige waar ik een recorder voor gebruik, als ik zelf ergens anders naar kijk.

Dit zijn wel mijn eigen speculaties, ken de AV helemaal niet. ben gewoon pro GMini :D

11. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    De Gmini 400 vind ik eruit zien als een soort van trust camera. Ik zou voor de Av420 kiezen. Ziet er veel degelijker uit, groter scherm enzo. Kijk als je een hebbeding koopt, doe het dan meteen goed.

Niet dat ik al 460 over heb voor zon ding nou. Ik wacht er nog eventjes mee :).

12. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is het gelijk goed als het duurder is, en functies heeft waar je zelf niets aan hebt? Dan betaal je alleen maar 150 euro voor het design en iets groter scherm. Ik vind dat ik mezelf al té goed doe aan de Archos, als ik em koop.

13. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vind dat die gimini toch echt een veel te klein schermpje heeft hoor.. Zelf wil ik zo'n creative zen portable media center halen, maar nu lees ik net ergens dat je daarmee geen audio/video van je pc mee kan halen en dat je je mp3's dus moet kopen bij een online muziek winkel. Dit is voor mij echter een veel te groot nadeel om hem nog te gaan halen. Nou zou ik graag van een van jullie willen weten of dit klopt. Heeft iemand hier al ervaring mee???

14. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Damnit ik moet de threads niet meer lezen, ik wil die gmini zo graag hebben :mad:

15. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen waarom niet gewoon wachten op de PSP??

16. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tja omdat daar geen HDD inzit en je alles los moet kopen, dus je hebt bijv. al Nemo op dvd en dan moet je hem ook nog es een keer appart kopen voor de Psp en dat is ook zo met de Mp3's.

17. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga voor de av420, ik vind die er mooier uitzien, heeft een groter scherm en je kunt en het heeft een recordfunctie

@ clitoris: je had me post zeker gezien over de av420 :p?

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb gisteren de Gmini 400 gekocht, en ik heb er nog niet zoveel mee kunnen spelen, maar tot nu toe bevalt ie prima. Ik heb er nog geen films opgezet dus daar heb ik nog geen ervaring mee, maar het geluid is dik in orde, de bediening overzichtelijk en hoewel het scherm aan de kleine kant is vergeleken met de 420, is ie wel lekker helder. Het apparaatje is ook mooi klein (evengroot als een Ipod) en ligt lekker in de hand. En de behuizing is van aluminium, dus licht maar ook robuust.

Ik had er geen extra 150 euro voor over alleen voor een groter scherm en een tv opnamemogelijkheid. De 420 is ook nog eens een stuk groter en dikker als ik me niet vergis.

Ik ga hem dit weekend eens flink uittesten en dan zal ik wel een uitgebreider verslag doen :)

19. GAMEMONKEY

GAMEMONKEY monkey in the house

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort ook de gmini . en ik heb er 2 films opgezet: The bourne supremancy en white chicks . De kwaliteit is erg goed , en ook al is de scherm niet zo groot toch kun je de film goed bekijken, alleen ondertiteling is wat moeilijker om te lezen.
    Ik heb de gmini ook op mijn tv aangesloten en de kwaliteit van de film op tv was zeer goed.

Ik heb ook geen 150 euro extra over voor alleen een extra optie voor het opnemen van tv programmas.

20. Clitoris

Clitoris Guest

lol, yap:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina