1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Jullie zijn allemaal een stelletje eikels, hou nooit zolang een PS4 game topic in de gaten als nu. Als ik geen Pro voor mijn verjaardag krijg, dan komt die er later alsnog wel denk ik. @Reckuuza zei al tegen me dat ik beter op vakantie kon gaan, maar doordat ik daar al maanden niet uit kan komen qua aanbod, kon het dit jaar wel eens niets worden.

    Ik haat dilemma's oprecht enorm! :+
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Kutste dilemmas idd
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als er kut in de game zit, wil ik hem alleen nog maar meer hebben. :+
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ait
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Al verslagen. Piece of cake uiteindelijk wanneer je het hoofd koel houdt. Wat hielp in dat gevecht was upgraded hel's touch, die verrassend veel damage doet en erg snel afvuurt. Ijsring -> rage -> wolven summon -> hel's touch. 40% van traveller levensbalk al weg.

    Je moet alleen niet geraakt worden. Ik had moeite met zijn 360 graden klap op het plateau.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Yellow 13, Sasuke26 en Zifnap vinden dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Spoilers wel

     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    "Ok ... hoe de fuck kom ik bij die kist?"

    "... o zo. Nice. Materialen altijd welkom"

    *Kratos opent de kist, zombie springt er uit*

    "HOLY FUCKING SHIT KUTJES OP EEN BRANDSTAPEL"...
     
    Killamonkey, Zifnap, Cyrax en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Wel extra loot!
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Verhaal uitgespeeld. Op een dipje na rond zo'n 80% was het verhaal erg tof. Natuurlijk worden wat vrijheden met de mythologie hier en daar genomen, maar dat is niet vreemd in een GoW.

    De ontwikkeling die Kratos door gaat is echt een verbetering ten opzichte van de oude titels. De graphics en muziek zijn gewoon geweldig.
    Alleen bleef tot het einde de combat mij op punten irriteren. Vooral in de situaties met een baas en meerdere kleine (or ranged) vijanden. Dan schiet het systeem gewoon wat te kort.
    Ik moet wel zeggen dat naar mate je meer skills, alternatieve aanvallen en meer health unlocked de irritatie wat minder wordt.

    Mijn mening stel ik wel wat bij, het is toch een 9/10 spel gebleken. Maar dat is ondanks het combat systeem, niet dankzij het combat systeem.
    Het verhaal en de karakters (zowel van Kratos, Atreus als degene die je ontmoet) en de wereld(en) zelf maakte voor mij zoveel van het combat systeem goed dat het om die reden voor mij toch een 9/10 game is geworden.
    Met wat tweaks aan de combat zou een vervolg een 10/10 kunnen worden.

    Naast o.a. Horizon Zero Dawn, Nier, Bloodborne en The last guardian een must have voor de ps4.
     
    Cyndris, Rienbu, Zifnap en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Eens. En dan zonder farm stukjes
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Uitgespeeld! Geweldige game. Weet alleen niet of ik de laatste content nog ga doen. Heb bijna alle normale quests gedaan, dus heb het wel een beetje gezien. Steek m'n overige tijd liever in een nieuwe game ervaring.

    Ik had al zo'n vermoeden dat er nog iets ging gebeuren als je naar huis ging na het einde. :+
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Al een stukje verder in het verhaal. 2e Valkyrie neer en zes challenges complete. Toffe gevechten.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ook uitgespeeld. Toppertje hoor. Moet wel zeggen dat ik een paar side quests heb gedaan en vooral de main. Ben er dan met een uur of 20 ook wel klaar mee. Meeste games overigens.

    Blijf me wel verbazen over de mensen die uren en uren stoppen in dingen als collectibles, zelf aangeven dat het niet eens leuk is, maar het ervoor over hebben voor de trophies.

    Ik heb gewoon een schaarste aan tijd, kan niet eens alles spelen wat ik leuk vind, laat staan games 100% platten. Dan speel ik toch liever 2x zoveel games dan dat ik collectibles aan het zoeken ben. Maar ieder zijn ding natuurlijk :)
     
    Killamonkey, Zifnap, Cyrax en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb de collectibles ook gelaten voor wat het is. Ik heb lekker rustig aan gedaan en ben van alles en nog wat gaan doen, maar wanneer de story eenmaal klaar is, is het ook wel gelijk een stuk minder om op onderzoek uit te gaan in het spel.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Mee eens. Ik heb tussendoor al veel gevonden. Het hangt ervan af hoeveel ik nog moet doen na de storyline of ik überhaupt nog ga jagen daarna. Teller staat nu op +/- 77% en ik ben in de tempel van tyr.
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ik ging in het begin gelijk helemaal rond met de boot.
    Echter
    kom je dan op plekken waar je de helft van de kisten niet kan openen, daarvoor heb je weer nieuwe abilities nodig en kan je weer terug, als je dit te vroeg doet kun je regelmatig terug, water weer wat lager etc etc.
    Dus na de eerste keer heb ik dat rondje uitgesteld tot pak hem beet 80% van de game. Iets teveel backtracken

    Verder hele toffe game, ondanks dat deze setting mij niet echt weet te bekoren. Ben meer van de ''realistische setting-games''. Nu net aan Yakuza 0 begonnen, even omschakelen hoor, pffuuw
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja? Hmmm ... niet dat ik bij het einde ben ... maar wil nog wel wat te doen hebben na het verhaal zelf :)
    Spawnen de enemies wel op dezelfde plekken? Of zijn deze ook dood als je ze eenmaal verslagen hebt?

    EDIT
    Goed, gisteren een boss-fight gehad.
    Gooi ik m'n bijl, komt dat ding niet meer terug. Zat ergens vast in de muur :+
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2018
    Rienbu vindt dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    WAUW.

    Nadat je het hart van zo'n trol/boss hebt gejat ... komt je vader nog even kijken. Wat een moment. Die creepy fucking Pino op de achtergrond die eerst naar Zeus kijkt, daarna naar Kratos ...

     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2018
    WorkingTitle en Rienbu vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina