damn, wat ziet god of war er cool uit, heb juist nog een filmpje ervan gezien, wat een kracht dat spel uit de ps2 haalt is gewoon ongelooflijk! ziet er gewoon fenomenaal uit: wat denken jullie van de game, ik moet hem zowizo hebben!(eventjes wachten nog) en wat een gameplay ook, heb een eindgevecht gezien tegen een draak,maar echt, die draak was gewoon 20 keer zo groot als je personage waar je mee speelt, en het gevecht plaats vond, super gewoon!
heb meerdere filmpies gezien, en het ziet er inderdaad extreem geil uit (zeker voor een ps2-game). zeker halen deze als ie uit is!
'k Dacht al Zal vast niet lang duren voordat er een topic over gestart word... Ik zit met smart op deze game te wachten. Van wat ik gelezen en gehoord heb, word dit een toppertje.
Dit is volgens mij het beste spel op de ps2. En hij heeft op gamerankings ook nog een 93% gemiddeld .
Ik denk dat het wel grotendeels aan je speelstijl ligt. Ik neem meestal gewoon lekker de tijd voor een game. Weet ook wel zeker dat ik aan God of War meer als 6 tot 8 uur plezier ga hebben.
Zker vette game, maar haalt het niet bij mede RAM ALLES KAPOT IN 3PERSON GAME kingdom under fire. Maar dats dan ook gelijk een rts ook.
ja dat is een rts game, iets heel anders, god of war kun je met het genre van devil may cry en ninja gaiden wel vergelijken. maar ik weet dat er gore,... stukken in god of war gaan zitten, het zijn de makers van twisted metal black, en voor die game in nederland en belgie kwam heeft men al de filmpjes,... uit de game gehaald en het hele spel verkloot. Want naart schijnt waren de filmpjes in dat spel niet normaal, en het verhaal ook niet, maar nu komen ze met god of war, echt mijn type game, en het ziet er ongelooflijk uit, op alle gebieden gewoon, ik heb ook een filmpje gezien dat je met je mannetje samen met een vrouw in bed zat, en dan moest je een toetsen combinatie doen, en dan staat het beeld gericht op een vaas langs het bed, en je moet die toetsencombinatie blijven doen tot die vaas valt hoe cool is dat!!??... een actiegame, met van die stukjes erbij, gewoon super!