Hoi, wie heeft hier een beetje ervaring met f1 spellen?? Wat is volgens jullie het beste op Xbox te verkrijgen f1 spel?? Bedankt voor de info.
F1 2002, vinnem niet zo slecht, wel beetje veel te makkelijk, maarja, simulation mode is wel een uitdaging en moeilijker... Als je een F1 game wilt zou ik er toch voor gaan, ikzelf zou hem een 8 geven
F1 2002 heeft heel goed snelheidsgevoel in de cockpit en net boven de cockpit camera view. Grafisch ook niet slecht, en besturing is ook wel ok. Al met al een hele vermakelijke F1 game.
Ik vin die f1 spellen echt zwaar kut, heb net nog n revieuw van gp challenge en ff geloof ik f1 2002 dat t was gespeeld. zwaar triest. sega gt is nog veel beter ,mooier vin ik, realistischer, niet 1s schade in f1 spellen(bij veel racegames nog niet) maar bij zo n spel hoort t er helemaal in te zitten. en dan nog super nep ook. vol gas over t gras en je haalt nog iedereen in zonder te spinnen en terwijl je ze allemaal naast de baan beukt Dat wordt voorlopig nog ff geen nieuwe racegame
Voor Gameslave--> McLaren: simulation mode is wel een uitdaging en moeilijker... Probeer jij maar eens in simalation mode door het gras mensen te inhalen en niet te spinnen enzo. Je moet ook niet arcade doen!