goed fucked up

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MrLaurens, 8 aug 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil ff melden dat jullie het is gelukt om jullie forum goed te verneuken. volgens mij is het inmiddels verholpen.

maar ik werd totaal naar van wat er allemaal voorbij me beeld kwam.

good job8)

mehehe

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    .....hoe komen die problemen eigenlijk????

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat dan allemaal ben eens een keertje niet op xbw geweest gisteravond.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Server verhuizing : Dan wordt er dus het eea gekloot met tijden. DIe stonden eerst goed, maar Jorrit had (waarschijnlijk een goede) reden om dat te veranderen waardoor het echt helemaal opgefokt was. Dat was voor iets van 2 uurtjes (of 3 :)) maarja nu moet het weer allemaal goed lopen, toch?

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de tijden waren fout, zodat iemand die poste ineens bovenaan kwam te staan of middinin.

dit had thone2000 ook bij mijn tread. ik had tread, hij maakt replay, hij komt bovenaan hij wil zijn post deleten. tread weg whaha:D

en gister had ik een tijdje dat ik telkens de "je kan maar iedere 10 sec posten" error kreeg

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yup, hadden heel veel mensen,d us heb ik die optie uitgeschakeld

7. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    het zat zo dat de tijd op het forum via een noodingreep goed liep, maar op de mainpage niet

toen hebben Marinus en ik wat met de tijden gekloot, en de posts die tijdens die klooiperiode geschreven zijn, zijn een beetje (ahum) door de war geraakt.

Nu moeten de tijden weer goed zijn

Deel Deze Pagina