Ik moet dit gewoon even kwijt; Wat me opvalt is altijd die top10 most wanted lijst (op www.tothegame.com). De laatste paar dagen staat die flink vol met xbox spellen, een aantal pc spellen en slechts 1 enkel PS2 spel. Zou dit de inleiding zijn naar iets groots??
Heeft misschien iets meer met doelgroep te maken misschien. Hoewel tothegame toch vrij eh 'statisch' is en niet op een doelgroep in gaat heb je best kans dat tothegame wat meer Xbox en PC gebruikers aantrekt dan NGC en PS2 gebruikers.
Daarom staat voor WouteR Project Ego op 3, Splinter Cell op 4 en Halo 2 op 5 En ja gehypt, oke, daar zit wel wat in. Maar ik vind het niet zo erg, het lijkt mij wel een leuk spel. Maar ze maken er idd wel een hele drukte omheen.
uhm als je kijkt komt elk spel in die lijst voor de xbox, behalve gta3: vice city. maar voor de rest zijn het ook xbox games
Dat weet ik niet, ik gebruik tothegame meer als site om te kijken wanneer welke spellen uitkomen. Dat zou, denk ik, betekenen dat er voor ps2 en ngc andere goede sites zijn waar die info te vinden is.
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=7075 Tada Cool he, dan gaan de mensen tothegame bekijken, denken ze dat de Xbox super is en kopen ze hem. En nu heel snel voor Blinx gaan stemmen want die heeft nog 1 stem nodig om eerste te worden