Goed nieuws voor Colin McRea 4 fans

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daniel NL, 8 aug 2003.

1. Daniel NL

Daniel NL Guest

Ik las op http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=previews&id=72 dat er alleen max. 4 mensen lokaal kunnen spelen.

Nu zocht ik ff op google en vond ik het volgende:

Codemasters has announced that the forthcoming Colin McRae Rally 4 will be Xbox Live! compatible.

There will be online leagues for each rally stage, with the first times being set by the development team themselves. Each stage will offer two leagues, one for all-time-best records and one for monthly best records.

The game is due out in September.

op http://www.madgamers.net/news2281.html

Nu is mijn vraag aan jullie, denken jullie dat het een succes word op live?

Greetz
    Daniel

2. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Dat betekent toch dat, net als bij Burnout2, alleen de scores worden bij gehouden?
    Niet zo heel interessant dus...

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je de preview volledig had gelezen, of op XBW research had gedaan had je precies hetzelfde te weten gekomen :)

Ik denk zelf dat het wel 'even' leuk is, maar weg ebt omdat je gewoon in je eentje aan het racen bent en geen contact kan hebben met anderen. Dát is juist het grote succes van bv motoGP

4. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even wat meer goed nieuws voor de fans:

Volgende week (zondag) op RTL5 Rally Report komt er een verslag van de presentatie in Duitsland van Colin McRae 04, kijken dus!!

Ook nogmaals goed nieuws voor de creditcardhouders onder ons is dat deze op 5 september bij play.com voor maar 27.99 pond te koop is (=40 euro incl.zenden).

Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Bedankt voor de tips. Ik had ook rally report gekeken, vond het wel een beetje schraal dat ze zeiden dat Colin McRae als enige een rally game heeft. Wat heb ik dan voor spel thuis op de psx......juist ja Tommy Makkinen Rally...Ze hadden wel even hun feiten moeten checken.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar dat is inmiddels een out-dated titel, logisch dat ze die niet noemen.

7. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    binnekort krijgen we nog Richard Burns Rally van SCI volgens mij, maarja, dat is dus binnekort :p

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Maart 2004

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Helemaal niet mee eens, de game bestaat toch nog, ze noemen ook Colin Mc Rae rally 1 die is ouder dan Tommy Makkinen rally...

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ze noemen die vier titels op omdat daaruit blijkt dat de McRae serie kwaliteit waarborgt.

11. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Toch zijn ze niet helemaal goed ingelicht, maar om daar nu zo over te gaan mierenneuken????

12. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb zwaar het gevoel dat colin mc rea rally 4 flut wordt...
    waarom?
    - graphics niet echt geweldig
    - geen live
    - en ik vind dat deeltje 4 wel erg snel wordt uitgebracht na deel 3...willen ze daar bij codemasters niet gewoon wat extra money verdienen?8)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Graphics wel degelijk flink verbeterd tov deel 3, je bent misschien wat verwend met Rallisport.
    Wél live, doch schamel.
    11/12 maanden tussen beide spellen - MotoGP 2 werd ook een dergelijke tijd na het eerste deel uitgebracht, zegt weinig.

14. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net op RTL5 Rally Sport de presentatie van CMR04 gezien en vond het er wel goed uit zien allemaal :p

Ik dacht dat de komende weken nog meer impressies komen van de game op RTL5...

15. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Om ff off topic te beginnen ( jaja , weer een vergelijking helaas) :

Laat ik nou heel toevallig de laatste tijd weer eens Rallisport Challenge - maar dan Time attack gespeeld te hebben tegen vrienden thuis of tegen pc gamers die de pc versie hebben en daarmee bedoel ik echt intensief time attack op de honderste van seconds met 1 vaste auto en track. Na ongeveer een kleine 1.5 jaar nadat ik Rallisport Challenge had aangeschaft heb ik meer respect voor dit spel gekregen op bepaalde punten. Veel gelezen kritiek punten op dit spel was voornamelijk te arcade achtig / reset momenten.

Door nu ineens intensief bezig te zijn met Time attack, ben ik er achter gekomen dat Rallisport Challenge toch enigsins realistisch speelt. Elke variabele gas/rem actie wordt beloond of afgestraft met honderste van secondens en daarnaast geniet ik ook nog steeds enorm van de graphics (vooral op een plasma scherm en een Dobly surround setje). Dat je naast een baan rijdt en een reset krijgt ligt echt aan de manier hoe je rijdt. Het heeft namelijk al helemaal geen nut meer om een time attack te proberen als je eenmaal zover buiten de baan komt. Als je goed speelt komt je het ook niet tegen.

Doordat en dat ik nu ineens CMR 4.0 heb mogen spelen heb ik helaas toch niet echt een hele positieve indruk van dit spel gekregen. Hier volgen wat +/- punten.

+ Uitdagende single play mode
    + Besturing voelt (nog steeds) realistisch aan.
    + Multi (screen) play ,
    + meerdere auto's / bonus fun auto's
    + bonus / test tracks
    + Live scores
    + Onboard CAM, stof en regen op je vooruit
    + met een realistisch schokkerig FPS view (motion sickness?)
    + Vele Auto settings die je kan aanpassen
    + Schade / reparatie mogelijkheden wat erg realistisch is
    uitgewerkt.

- Omgeving graphics zijn zeer matig voor een xbox game !
    Blokjes bomen, treurige kleuren, Geen bump mapping.
    Hier en daar hele kleine pop-ups van gras en boomtakken.
    Weining speciale effecten. Ruis tussen de bomen.
    - Alleen presets van control settings, geen custom
    - Weining verschillende cam view keuzes
    - Zwakke viberatie effecten, terwijl het hoog stond ingesteld
    - Valt weining te remmen zonder de baan uit te vliegen en toch
    intensief rijden. Daardoor heb ik het gevoel gekregen dat
    sommige gamers, gefrusteerd raken met Rallisport Challenge
    omdat je daar gewoon snel genadeloos wordt afgestraft.
    In CMR 4.0 valt meer te driften zonder gelijk de baan uit te
    vliegen. Dit punt vind ik dus eigelijk te arcade achtig.
    - Val je ergens in een bepaalde greppel en je komt vast te zitten, dan moet je de lap helemaal opnieuw starten. Reset knop ?

Verder wel aardig en zeker iets voor de hardcore CMR fans maar ik verwacht van een deel 2 op een power console gewoon meer. Ik wacht gerust op Rallisport Challenge 2. Sorry WouterR O-) :D dat ik zo negatief klink over CMR. Maar ik geef echt gewoon een eerlijke 'persoonlijke mening' . Verder vond ik wel jouw hands on preview van CMR 04 zeer goed. http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=previews&id=72&page=0

CMR 04 met de graphics/hud van Rallisport Challenge en volledig Live = A perfect rally game ? _O_

Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Hoe kun je CMR4 nu al gespeeld hebben dan?

17. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik het zo zeggen : Ik koop ook orginele games in de winkel met mijn zuurverdiende geld waar ik hard voor werk. Maar als ik iets kan testen dan doe ik dat ook.

Deel Deze Pagina