Goed stuurtje

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Masster Chief, 11 jul 2003.

1. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er al een stuurtje, en is daar onwijs blij mee?
    Want ik zoek ook een stuurtje voor mijn XBox, maar ik weet niet welke ik moet nemen.

Weet trouwens iemand of er een stuurtje van Microsoft zelf is, dat zijn op de PC namelijk de beste stuurtjes.

2. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb voor de PC die 360 modena en die is erg fijn die heb je ook voor de xbox dat is geloof ik het bekendste stuurtje ik heb er eens mee in de winkel gespeelt moet zeggen dat ie erg fijn speelt en erg lekker in de hand ligt... is heus geen miskoop

Blijft wel een mening natuurlijk... :)

3. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft zelf heeft geen stuurjes voor de Xbox. hier heb je de review van het Thrustmaster 360 Modena Racing Wheel die ook op deze site staat.

4. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een stuurtje met Force feedback?? Daar zou ik dus opzitten wachten.

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet dat thrustmaster het ferrari 360 mondena stuurtje ook in force feedback uit wilde brengen maar daar heb ik later niks meer van gehoord.

Ook heb ik in in de PU gelezen dat het nieuw GT stuurtje van logitech (je weet wel, dat stuurtje dat officieel voor grand turismo is gemaakt) ook voor gamecube en xbox werd uitgegeven, hoewel ze hier bij zeiden: "net als het vorige stuurtje." En dat vorige stuurtje heb ik nooit gezien, dus.

Dit stuurtje heeft BTW FF en kan 360 graden draaien, iets wat het sturen realistischer maakt, maar volgens mij ook lastiger.

6. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel mooi zijn, als het echt een goed stuurtje word dan. Want een goed stuurtje verhoogt de gameplay bij race games.

7. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Toch lijkt me ee stuurtje niet heel erg handig op de xbox omdat je meestal geen tafel of bureau hebt om dat ding aan vast te maken dan zul je em weer op je schoot moeten zetten maar dat is ook niet echt ideaal.

8. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    plus het gehannes met de pedalen

9. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    opzich had ik daar geen probs mee.

10. conqubite

conqubite always unlimited !!!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ik nu al vanaf het begin dat ik de xbox heb op te wachten. Ik heb rallysport (niet leuk) en PGR (gaat nog wel). Beide zijn niet geschikt om met stuurtje te spelen.

Ik heb nog geen andere racegames aangeschaft omdat ik dat zonder stuurtje geen ruk aan vindt. Eerst moet er een fatsoenlijk (FF) stuurtje komen en dan ga ik wel eens een (paar) goede racegames aanschaffen.

Ik snap MS ook niet, als ze nou eens voor een goed FF stuurtje komen worden er vanzelf ook nog meer racegames verkocht.

Tot die tijd wacht ik af maar wel met grote tegenzin.

Conqubite

11. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Force Feedback en Xbox is het probleem. Dit is dus niet zomaar een 1,2,3-tje.

Wel het (on)genoegen mogen proeven met het 'hand'stuurtje van Lotus een paar rondjes te rijden. Koop deze niet!!! Na twee dagen was het ding gaar!!!

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Wrom niet? Op de ps2 kne het toch ook, wrom zou het op de xbox dan moeilijker gaan?

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    PS2 ondersteund dat, Xbox (nog) niet. Ik snap niet waarom, want Xbox staat toch bekend als dé race-console tegenwoordig? Net als dat MS niet zelf een goed stuurtje (uit bv de wijlen Sidewinder reeks) uitbrengt...

14. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    moet de xbox zelf dat ondersteunen? ik dacht dat alleen het spel het moest ondersteunen. En dat de spellen dat niet doen komt gewoon omdat er nog niet zo stuurtje is.

Maar als de xbox dat mot ondersteunen dan is dat toch niet meer te veranderen of wel?

15. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Ja de Xbox zou dat moeten ondersteunen. Anders moeten ontwikkelaars dit helemaal softwarematig programeren (wat natuurlijk kan met de harde schijf in de Xbox).

De Xbox heeft dus alleen rumble....

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gaat om het signaal dat verstuurd moet worden, doet de Xbox niet aan :) Althans, niet zozeer jouw Xbox maar het software pakket waarmee men die games maakt.

17. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    correct, erg apart van MS :{.

Toch is het voor de gemiddelde developer wel mogelijk zelf een paar drivers te maken (zoals alle drivers bij de games worden meegeleverd!), maar dan werk je dus niet naar een standaard toe.

Ook heb ik tot heden de stuurtjes van MS voor PC altijd veruit de beste gevonden. Waarom MS het dan bij Xbox is 'vergeten' blijft voor mij een raadsel :confused:

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Precies, net als de joysticks. Misschien beetje PC gevoel? Neh, niet als MS nu is gestopt met de Sidewinder reeks en je ze voor de Xbox uitbrengt in wat andere uitvoering. Joystick is dan misschien niet heel erg nodig, maar misschien wel leuk voor de Crimson Skies release.

19. thedutchterror

thedutchterror Noobienoobienoobie

Leuk Bevonden:
    0
    we zoude eigelijk ef mailtje naar ms motte sture wete we gelijk de rede

20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb ff gezocht naar de prijs van het 360 Modena stuurtje van Thrustmaster.
    Hij was bij wehkamp.nl nog maar € 29,95 !! :D

Deel Deze Pagina