1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Goed VuurMuur?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dDirk, 24 okt 2004.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hey,
    Ik zoek een goede Firewall omdat ZoneAlarm ongelovelijk hard zuigt en mijn Pa toch persee een Firewall wil.

    Weet iemand een goed alternatief? Het liefst Freeware natuurlijk.

    Alvast bedankt.

    Gr Dirk :)
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wil je de firewall van SP2 wel proberen? Een andere goede firewall is Tiny. Ik heb zelf een firewall in me router zitten en heb geen zin er 1 softwarematig te installeren :D.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de ingebouwde firewall vam windows xp sp2 is ook goed hoor .. en waarom zuigt zonealarm?
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    erhm ik hehb zone alarm gehad hier komt de rits van mijn klachten:Hij blijft zueren over msn en andere programmas die van het inet gebruik willen maken ,Als je een programma blockt van het inet krijg je om de 5 sec een melding dat ie geblockt is.Poorten openzetten is voor zonealarm totaal onbekend.Programma`s pernent toestaan is een leuke optie aleen betekent dat permanent maar 2 weken.Het verminkt je downloads (files missing incomplete rars)Het heeft ruzie met zon beetje alle p2p systemen.Het vreet een achterlijke hoeveelheid aangehuegen en trekt daardoor heel je pc naar beneden.En waar dat ding voor dient :dingen tegenhouden die niet op je pc horen,is iets waar die ook grote moeite mee heeft hij is zo lek als mandje.Dat zijn geloof ik wel de meest bekende klachten er zullen er vast nog wel meer zijn .
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Mja ik kan SP2 wel instaleren maar dan kan ik Internet niet meer op :confused:
    En ZoneAlarm zuigt omdat ie erg veel geheugen vreet en ook nog es veel dingen onodig blokkeert zoals GMail, Plaatjes op Xbw, Bij elke thread of Hok waar ik op klik moet ik dan opnieuw inloggen.
    En ik kna het ook niet instellen :'-(
     
  6. Rareman

    Rareman Vroooom!

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de gratis versie van ZoneAlarm, maar ik moet zeggen dat ik er weinig klachten over heb. Het enige grote minpunt voor mij is dat die idd zoveel van je geheugen gebruikt, maar verder werkt die prima. Ik heb geen last van geblokkeerde websites of dat die steeds opnieuw toestemming vraagt voor programma's.

    Maar als iemand een beter alternatief heeft dan hoor ik het ook graag! :cool:
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een firewall die ik jaren zonder problemen gebuikt heb is Agnitum Outpost Firewall.
    Agnitum

    Omdat er in mijn Wireless Routert een zéé goede firewall is ingebouwd gebuikt ik Outpost niet meer !!!
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zoals fardo zegt, gebruik gewoon de firewall die zit ingebouwd in xp. Heb er nooit problemen mee gehad, en hij zal vast wel goed zn werk doen :+
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruik Sygate Personal Firewall, ik vind het een erg goede firewall met veel mogelijkheden, en lagt weinig.

    Hier
     
  10. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens last van , heb gewoon Zone Alarm ( niet eens Pro ) !!!
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je mzzl bij mij komt zone alarm er nooit meer op
     
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Mja kan ook zijn omdat ik de Pro versie gebruik, maar ik zal Agnitum eens proberen.

    Bedankt voor de reacties iig :)
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb nu Sygate Firewall Pro + Kaspersky Anit Virus Persenol (ook Pro) lopen. Loopt allemaal perfect 8)
     
  14. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie tip die firewall van SP2...
    Controleerd alleen het in komende verkeer maar niet het uitgaande....
    Echt goed!
    Waarom zuigt Zonealarm trouwens?
    Je moet hem gewoon goed configureren
     

Deel Deze Pagina