Komen er eigelijk nog wreede games uit in Augustus want dan ben ik jaarig ik hou van FPS en Tactical shooters , Fighting. Damn ik heb rondgazocht en volgens mij komt er echt totaal niks.
DAt heb ik nou ook bij juli, ik ben over een weekje jarig maar ik heb geen flauw benul wat ik nou zal vragen voor spel, je zou mischien je vejaardag op kunnen schuiven naar september, dan komen True crime & star wars KOTOR uit
vraag geld en wacht tot eind dit jaar en begin volgend jaar dan komt er genoeg halo 2 couterstrike rainbow six etc
Halo 2 komt niet uit die jaar uit hoor m8tie begin 2004 . True Crime:19-Sep-2003 Rainbow Six:07-Nov-2003 Star Wars Kotor:26-Sep-2003 Operation Flashpoint:26-Sep-2003 Otogi:26-Sep-2003
hij zegt toch 'en begin volgend jaar' Ja ik vrees dat de echte toppers weer rond kerst/sinterklaas komen...
Een aantal titels die mij aanspreken uit de tothegame lijst; The Great Escape XGRA Futurama (gewoon alleen al dat ik weet dat het van Futurama is ) 'Aanspreken' is natuurlijk niet helemaal hetzelfde als een goed spel, want bij alle 3 moeten we dat nog maar afwachten. Voorlopig kan ik er nog wel ff tegenaan, want heb nog lang niet elk spel dat ik heb uitgespeeld
Mij lijkt Mace Griffin: bounty hunter wel leuk. Maar hier zit geen multiplayer optie op, dus of de meeste het dan ook nog iets vinden is de vraag.
Ik lees nu net.................................... DAT GLADIUS in augustus komt dat kan meschien nog wel op me lijste komen
Barbarian,Dragon's Lair 3D , Freestyle metal X,Pro beach soccer en The great escape komen allemaal in augustus uit .... en ja ik verveelde me
Ik wacht ook op Mace Griffin - Bounty Hunter en voor multi-player zijn en komen er genoeg games denk ik... ik ga voor deze eerste fps/space sim combi... en de vele speeluren. Speel zowiezo meer single als multiplayer tegenwoordig. Lekker even weg in een andere wereld...
Welke is beter Gladius of pitates of the carebian ?? ik wil dat er zoon spel al Conker live and uncut was jesus wat een top spel jammer d at ik geen live heb...
Ligt er aan wat je liever hebt. Gladius is meer gericht op de actie, het vechten, terwijl PotC meer ala Morrowind is.