Goede kleurenprinter

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Blaauw, 17 jun 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Momenteel heb ik een Epson C42UX kleurenprinter maar dat vind ik echt een schijt ding!! Nu wil ik dus een nieuwe kopen voor niet al te veel geld. Ik denk zelf aan de Epson C82 heeft iemand deze misschien? Of heeft iemand een goede kleurenprinter en zeg je: "ja die moet je hebben!!"

Alvast bedankt voor jullie hulp.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb altijd hewlett packard gehad en ben daar erg tevreden mee. Momenteel heb ik een 959C ( is een jaartje of 2 oud), maar is echt een perfect ding. Epson is trouwens ook erg goed.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk trouwens effe bij www.alternate.nl
    En dan onder printers. Daar staan wat aanbiedingen.

4. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Die epson photo 830 is ook wel aardig maar kun je daar ook gewoon normale kleurenprints mee afdrukken, voornamelijk cd/dvd hoesjes enzo print ik namelijk...

5. Ajax

Ajax Guest

weet je welke je meot nemen de canon s200

de inkcartridges van canon zijn het goedkoopst.

had vroeger HP die zuigt echt en de inktcartridges zijn vet duur

dus ik zou voor canon gaan

6. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of je met zo'n fotoprinter ook gewoon goede normale kleurenprints kunt maken??

7. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik denk het wel, Een fotoprinter heeft meer DPI, dus dan kan je hele goede ''gewone'' kleuren prints meemaken :)

8. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou er 1 kopen waarvan je de kleurcartridges apart kan kopen, scheelt je een hoop geld.

9. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds ruim een half jaar een HP photosmart 7345. Is best een fijn apparaatje, zwart, kleur en fotocardridges en 2 sleuven voor memory sticks van digitale cameras. Gaat bovendien ook erg zuinig met de inkt om.

BTW: De canon cardridges zijn idd een stuk goedkoper maar canon printers verbruiken zoveel meer inkt. Is in ieder geval mijn ervaring met 2 canon printers die ik hiervoor had

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  10. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    We verkopen zelf printers in een winkel waar ik al een tijdje werk, hier mijn ervaringen:

canon inkt blijf je kopen, lijkt goedkoop, maar d'r zit ook niks in zo'n tankje. Niet kopen dus

Hp blijft redelijk, goede printers, wel vrij dure inkt.

Epson (niet veel ervaring mee) , weinig klachten, inkt moeilijker te verkrijgen dan andere merken.

Lexmark, prima printers, inkt ongeveer gelijk aan hp, eventueel ook b-merk inkt te krijgen. koop een goeie lexmark (z55, of de nieuwere 707, met mem-card sleuven) en je weet dat je voorlopig goed zit. (goeie service ook van lexmark, onsite..

met een foto printer kun je prima printen op normaal papier, het wil echter niet zeggen dat hij dan ook mooier print op normaal papier dan een niet foto printer. foto printer presteren pas optimimaal bij foto papier oid. met gewoon papier bereik je niet de kwaliteit die een foto printer aankan, ga je dit dus al enige printen, koop dan een goedkopere, je hebt niks aan die zgn. fotofunctie.

11. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt:

laserprinter
    inktjetprinter
    en nog 1tje...

12. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    bubblejet

13. Ajax

Ajax Guest

of je koopt een laserprinter

als je veel geld wilt uitgeven

op mijn school hebben we een laserprinter en die print F*cking snel uit en ook nog vet mooi

14. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb een HP Deskjet 5550 aangeschaft gisteren was in de aanbieding bij Correct. Het voordel is dat het niet echt een photoprinter is maar je hebt wel de mogelijkheid er een foto cartridge in te doen en dan kun je wel foto's printen... ze hadden daar ook bij elke printer een printvoorbeeld uit die printer hangen dus dat was behoorlijk handig om te vergelijken..

Deel Deze Pagina